1. Bölüm

3.1K 71 33
                                    

Zeynep Bastık & KÖFN - Bi' Tek Ben Anlarım (Akustik)

Başlama Tarihlerinizi Rica Etsem? 🌸

1. SEVDÂ

"Ben geldim!" diye seslendim eve girerken. Fakat hiç kimse de dönüp de bana hoş geldin gibi şeyler söylememişti. Cidden kıymetim bilinmiyordu bu evde. "Çok ayıp ya." dedim ve söylene söylene odama geçtim. Üzerimi değiştirdikten sonra annemin sesiyle irkilmiştim. "Beyza! Gel buraya!" diye bağırdı. Göz devirdim. Saçlarımı üstten topuz yaptıktan sonra telefonumu da alıp odadan çıkmıştım.

"Ne var anne?" dedim salona geçerek.

"Akşam yengenleri çağırdım. Git yemek yap," dedi. Göz devirdim. Daha yeni dışarıdan gelmeme rağmen hemen iş kilitliyordu insana. Sinirle kollarımı sıvadım ve mutfağa geçerek yemek yapmaya başladım. Önlüğümü takmayı ihmal etmemiştim elbette. "Kapı çaldı!" diye uyardı annem beni. Sinirlerim üç kata çıkarken, sakin kalmaya özen göstererek kapıyı açmaya gitmiştim. Abimi görmemle elindekini hızlıca bana uzattı.

"Ay ne oluyor be?!" dedim anlamamış bir şekilde.

"Şunu Yeliz teyze gönderdi." demesiyle dudaklarımda belirsiz bir tebessüm oluştu. Onun annesiydi işte. Annemlerle falan gayet iyi anlaşıyorlardı, hatta bazı zamanlar da bize yemeğe geliyor, oturup sohbet ediyorduk. Akraba gibi bir şey olmuştuk biz. "Tamam." dedim ve elimdekini mutfağa götürdüm.

İçini açmamla börekle karşılaşmıştım. Peynir ve Patates karışıktı. Bir tane patatesten alırken Yeliz teyzenin numarası olmadığından dolayı oğluna yazmıştım.

Beyza= Annenin ellerine sağlık

Beyza= Teşekkürlerimi iletirsin.

Beyza= Çok güzel yapmış da çünkü

Emre abi çevrimiçi

Emre abi= olur iletirim.

Emre abi çevrimdışı

Emre abi çevrimiçi

Emre abi yazıyor...

"Ay sende yaz artık be!" dedim sinirle ve börekten bir ısırık daha aldım. O sırada mesajı önüme düşmüştü. Hele şükür yazabilmişti beyefendi.

Emre abi= abin eve geldi mi?

Beyza= Niye direkt onu aramıyorsun ki?

Beyza= alla alla

Emre abi= Kızım bir soru sorduk alt tarafı

Beyza= Abimin telefon numarası sende var ya hani,

Beyza= Belki akıl edip de ona yazarsın

Emre abi= HasbinAllah

Emre abi= Yazma bana güzelim

Emre abi= Yandan yandan kaybol

Beyza= Sohbeti uzatan sensin vallahi

Beyza= Yoksa ben çoktan gitmiştim bile.

Emre abi= En sonunda engelleyeceğim seni o olacak vallahi

Beyza= Tutan yok ki

Beyza= Ama eğer sen dersen ki, üşeniyorum falan.

Beyza= Ben seni yormak istemem ve engellerim merak etme.

Dedikten sonra engellemiştim onu. Yemeklerimi yaptıktan sonra sandalye çekip oturmuştum. Abim mutfağa girmesiyle karşıma oturdu. "Kola kaldı mı?" diye sordu. Omuz silktim. "Ne bileyim ben." dedim ve telefonuma dikkat kesildim.

KALP AĞRISI | Ara VerildiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin