Kellékek:
Ehhez a játékhoz tíz játékosra és tíz mobiltelefonra van szükség. Elég könnyű, igaz? Majdnem…
Azt javaslom, hogy olcsó író / előre fizetett telefonokat használjon erre a játékra. Ha eljut a Válaszemberhez, utána meg akarja semmisíteni a telefont, és senki sem akarja elpusztítani az 1000 dollárt meghaladó telefont, mert sikerült egy természetfeletti entitással kapcsolatba lépni.
Szabályok:
A szabályok A Válasz ember szintén elég könnyen követhetők, de betűig követni kell őket.
Mind a tíz játékosnak körbe kell ülnie, és a kijelölt időpontban minden játékosnak felhívnia kell a bal oldalán levő játékost, azaz a Play 1 hívja a 2. játékost, aki a 3. játékost hívja stb. Ezt tökéletes egységben kell megtenni.Miután eltalálta a Küldés gombot, minden játékosnak a füléhez kell tartania a telefonját.
A körben mindenkinek vagy elfoglalt jelet kell kapnia (léteznek-e még elfoglalt jelek ?!), vagy közvetlenül a hangpostára kell mennie de ha sikeres vagy, egy embernek hallania kell a csengést, és a Válaszadó válaszol a hívásukra.
Akivel kapcsolatba lép, felteheti a Válaszembernek a kívánt kérdéseket. Ő őszintén fog válaszolni, ezért ügyeljen arra, hogy készen álljon az őszinte válaszra. Minden feltett kérdés után azonban a Válaszember feltesz egy kérdést Önnek, és Önnek ugyanolyan őszintén kell válaszolnia, mint ő. Ha nem tudsz válaszolni, vagy hamisan válaszolsz a kérdésére, akkor azt mondják, hogy egy kéz előjön a telefonból, és megkísérli letépni egy darab testedet, hogy hozzá lehessen tenni a sajátjához.
Hátborzongató, igaz?
Bármikor befejezheti ezt a játékot, egyszerűen leteszi a kagylót, de ha kérdést tesz fel önnek, mielőtt lehetősége lenne rá, akkor válaszolnia kell.
Figyelmeztetések:
Mint már korábban mondtam, őszintén és teljes mértékben meg kell válaszolnia a Válasz ember kérdéseit, hogy ne sérüljön meg. Minden kérdésre válaszolnia is kell. Nem teheti le a kagylót, ha nem tetszik, a válasz. Miután befejezte a játékot, tegye tönkre a telefont, ahol a Answer Man felvette a kapcsolatot. Ne csak dobja el. Vegye ki az elemet, és vigyen egy kalapácsot a dologhoz. Pusztítsd el teljesen, majd szabadulj meg a daraboktól.
YOU ARE READING
Paranormális játékok
Horrorezeket a játékokat, ha lehet NE próbáld ki, de ha mégis játszani akarsz akkor csak SAJÁT FELELŐSSÉGRE ajánlom