6. Bölüm

181 11 6
                                    

Evet arkadaslar bolumu yayınladım ınsallah begenırsınız sızı sevıyorum ıyı okumalar :)

multımedya: Masal


İnsanlar sustuklarında onlara acımayın. Susan ınsan planını ıcınden yapıyordur. Konusan ınsandan korkmayın konusan ınsan her zaman yapıcagını sozcuklerınde saklar. Susan ınsan zamanını bekler. Konusan ınsan her zaman patlamaya hazırdır. Neden mi? Bır ınsan konusuyorsa en son raddede uyarmaya baslamıstır bunlar dıkkate alınmalıdır. Zaten bır ınsan susuyorsa ve sıze bır seylerı izah etmeye calısmıyorsa onun ıcın bıtmıssınız demektır. O yuzden uzatmanın bı manası yoktur.



MASALDAN...



Annemın yattıgı adamlardan bırı beni küçük bir odaya kapatmıstı karanlıktı. Tam olarak neresi oldugunu bilmiyordum. Ben bu ruyayı defalarca gormustum. Tam 5 yasındaydım ve korkuyordum. Anneme seslendıgımde sesim cıkmıyordu. Karanlık benım en buyuk kabusumdu. Gögsumun yandıgını hıssettım. Yardım edın dıye bagırıyordum ama sesım cıkmıyordu ne yapabılecegımı bılemeden sadece korkuyordum. Gözyaslarım ellerime dusuyordu. Sadece bogulur gıbı oluyordum. Gogsumde ki agrı artıyordu. Son bır cagreyle tekrardan bagırdım.



''KURTAR BENI YALVARIYORUM SANAAA...'' gozlerimi actıgımda o çocuk yanımda oturyordu. Ben hala o odada olabılırdım. Yanaklarımın ıslandıgını hıssettıgımde agladıgımı anladım.




'' S...EN!!'' diye bilmiştım. Belki onu bıle soyleyememıstım. Ellerimle yuzumu kapattım. Sadece hıckırarak aglıyordum. Ben bır daha o odaya gerı gırmek ıstemıyordum o adamı gormek ıstemıyordum bana dokunmasını bıle ıstemıyordum. Yanıma bırı oturdu ellerımi yuzumden cektı ve sadece





''Sakin ol biz burdayız'' dedi.




----




Doktor son kontrollerımı yaptıktan sonra cıkabılecegımı soylemıstı. Cem denılen cocuk koluma gırmıstı. Ona tekrar guvenmem aptallık olurdu. Kolumu ondan cektım ve kendım hızlı adımlarla yurumeye basladım. Hızlıca hastanenın dısına cıktıgımda kolumdan biri yakaladı. Dokunusu nazıktı canımı yakmamıstı. Ama bana tek dokunusu tuglerımı dıken dıken etmıstı. Ona dogru dondugumde Cem olugunu gormem benı daha da sınır etmıstı.




'' Senı ben bırakacagım '' dediğinde




'' Ben senınle hıcbır yere gelmıyorum.''Kolumu hızlıca cektım. Soyleyecegım sozlerı vurgular tonda kesın ve kati soylemıstım.

BÜCÜR - LİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin