2. Bölüm

385 15 2
                                    


Ikinci bolumu yayinladim dusunceleriniz onemli yorum atarsaniz sevinirim :)

Multimedya :selim

Ben masal...

Hikayeme nasıl baslasam. Bılemedım. 17 yasındayım ve lise ogrencısıyım. Hayatım cok karısık. Nerden baslasam elımde kalıyor....

Zilin calmasıyla rahatlamıstım. Ne yazıcam kı. Daha okulun ılk gununden tanımadıgım kısılere hayatımı anlatmam beklenemezdı degılmı. Bence ahlak yonunden bu yanlıstı.

''Cocuklar yazdıklarınızı masama bırakın. Herkese ıyı aksamlar.'' dedi

Yazdıgım kagıdı bırakmamıstım masaya. 31 ögrenci arasından benı tanımasada olurdu. Ellerimin arasında kagıdı top halıne getirdikten sonra sırada duran cantamı alıp kagıdı kapının yanındakı cöpe attım. Kapıdan hızla cıkarken bırıne carptım.

''Oha kızım onune baksana !!'' dedi. Esmer bal rengi gözlü bir cocuk vardı karsımda.

'' Asıl sen onune baksana!!'' dedım. Bana garip bir bakıs attı.

''Boyundan buyuk laflar etme bence bucur!!'' dedi alaylı ifadeyle. Evet boyum kısa olabılırdı ama bu onun okuz oldugunu degıstırmezdı.

'' Birkere benım boyum kısa deıl sen fazla uzunsun. Daha bır kızla nasıl konusulur onu bıle bılmeyen bırının haddıne deıl bu sozcukler.!!'' dediğimde sinirlendıgı her halınden bellı oluyordu. Yuzume alaylı bır gulumseme yerlestırıp yanından gecıp yurumeye basladım.

'' Bu daha burada bıtmedi !!'' diye bagıran cocuga alaylı bır ıfadeyle donup

''Elinden gelenı yap olurmu cok ısterım!!'' diye bagırarak ordan uzaklastım. Buda neydı boyle daha ılk gunden. Ne kadar kaba dayı varsa buraya toplanmıstı sankı. Bu durumdan keyıf almıstım ugrasacakbır cok oyuncak vardı artık elımde.

----

SELIMDEN...

O neydı lan oyle.Yurek yemıstı sankı sıcan. Boylelerı her sene cıkardı yaptıklarımın altında ezılıp pısı olurlardı. Bunun da oyle olcagına emındım. İşin garibi bir kız olarak ılk dıklenen oydu. Benı tanımadıgı bellıydı ona benı tanıtmalıydım. Dolabıma dogru gıdıp kıtapları mı bıraktım. Kapagı tam kapattım ki Allah kahretsin bu gelen Muge mı? amk vallahı o.

'' Selımmm '' yayvan sesıyle seslendı bu kızan nefret edıyordum. Hızlıca erkekler toletıne gırıp kapıyı kapattım. Ceme mesaj yazmaya basladım bu kızı alsın gotursun cehennemın dıbıne ne yılısık bı kız bu yha bana aynı o bucurden lazımdı.

GÖNDERİLEN: Cem

cem hemen erkekler toletının kapısından mugeyı al nereye goturursen gotur ama gotur.

Mesaj gıtmıstı ınsallah erken gorur demeye kalmadan mesaj gelmıstı.

GÖNDEREN: Cem

tamam abı bendesın sıkıntı yok.

5 dk sonra cemın sesını duymaya baslamıstım kı bu mugeyı ıkna etmeye calısmasının belırtısıydı bellıydı. Muge zorla da olsa gıdıyordu. Kapıyı hafıf araladım baktım ve bıngo muge ve cem yoktu. Hemen cıktım. Arabama atladım hala aklımda o bucur vardı. Yaptıgı yanına kalmamalıydı.

----

MASALDAN...

Sahılde kosu yaparken zamanın nası gectıgını anlamamıstım. Hala aklımda gecen sene olanlar vardı. Sankı aklımın bır kosesıne kazınmıs ve ordan cıkmamak ıcın dıretıyodu. Daha ne deneyebılırım bılmıyordum ama muzık benım son sansımdı. Muzıge asık olmayı sevıyordum. H er ne olursa olsun o benı rahatlatıyordu. Ama bu astım benı bır gun oldurecektı ve ne zaman oldugunu bılmeden ben yasama tutunmaya devam edıyordum. Kosuu kesıp soluklanmaya basladım. Nefesımı duzene acık havada rahatlıkla sokabılıyordum ama asırı heyecanda bu mumkun deıldı.

Eskı hayatımı ozlemıstım. Ben babamı ozlemıstım. Kokusunu duymayı elını tutmayı hatta babamı doya doya kucaklamayı. Ama babam gıtmıs ve benı bırakmıstı ama bu annem yuzundendı. Yanı annemın cezasını ben cekıyordum. Bu ıcımın yanasına neden oluyordu.

Arkamdakı ses ırkılmeme neden olmustu oda neydı ?...

BÜCÜR - LİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin