Hoofdstuk 2

161 8 2
                                    

We lopen samen naar het bos, opeens voel ik dat hij me hand wil vastpakken ik wil zijn hand niet los laten, want ik vind het wel fijn voelen. Na een paar minuten laat hij mijn hand los. "Zullen we beginnen?" Vroeg Hij. "Ja hoor" zei ik. Ik pak mijn mes uit me riem en adem diep in en weer uit. Nu ben ik echt geconsenteerd en gooi me mes midden in de roos, gooi nog een mes en die komt precies ernaast. "Wow niceee je mist echt nooit hè?"Vroeg hij blij. "Nee eigenlijk niet en dankjewel voor je compliment" zei ik enthousiast. Nu was het zijn beurt om wat te laten zien met zijn zwaard. Hij pakt zijn zwaard uit zijn hoes, het ziet er wel heel scherp uit en probeert een vogelverschrikker af te snijden en dat is gelukt. "Wauw nicee gedaan" zei ik blij. En maakt een buiging voor de gein. "Jaa weet ik toch" zei hij zelfverzekerd. En ik moest lachen, en hij moest ook meelachen. "We waren al eigenlijk goed voorbereid op de 74th Hongerspelen dus waren een uur later klaar met trainen en gingen we nog bij de bomen zitten. Ik nam een croissant uit me rugtas, en gaf ook 1 aan Cato. Zo leuk en fijn als ik bij hem ben, ik kan aan hem alles kwijt hij troost me als ik verdrietig ben ik komt altijd voor me op zo lief is hij. Tegen anderen is die soms gemeen, maar hij wil me beschermen echt super lief. Ik word blij als ik hem zie. Ik krijg steeds een bigsmile als ik hem zie. "Clove ik wil je wat vragen?". Vroeg hij. Oh mijn god nu komt het wat wil hij vragen misschien wil hij verkering met me ik heb geen idee denk ik steeds in mij hoofd. "Jaa hoor" zei ik. "I-ik v-vind-t-t j-jouw l-leuk, I-ik b-ben v-verl-lieft op j-je. Stottert hij. Ik denk, wow wat is er met Cato die ik ken dapper,vastberaden,lief,stalen zenuwen,sarcastisch en sluw ik vind hem ook heel leuk ik wil heel graag met hem een relatie waarom niet.denk ik. "Echt, ik vind jouw ook heel leuk,knap,lief. Zei ik blij. Hij straalt helemaal hij is nog nooit zo blij geweest zoals nu. "Wil je met mij een relatie?" Vroeg hij enthousiast. "Jaaa graag niet liever dan dat" zei ik gelukkig. Ik was zo blij nu zijn we een stel. En hij kwam naar me toe rennen en begon me te zoenen en ik deed me hand bij zijn wangen en hij deed zijn handen bij mijn heupen. Na een halve minuut liet hij me los. En we keken elkaar aan, en moesten lachen. "Zo we zijn nu echt een stel, stel je voor als we alle twee gekozen worden als tributen zijn we het stel van district 2. Zei ik zelfverzekerd. "Jaa lijkt me echt cool, maar iedereen is bang voor ons, omdat de beroeps zijn ook wel beter je hebt groter kans dat je niet vermoord wordt." Zei hij zelfverzekerd. "Ik ben echt blij dat ik in district 2 in de Beroeps samen met jouw, jammer genoeg met district 1 ze zijn wel aardig,maar ze kunnen genadeloos zijn. " Jaa maar samen staan we sterk samen of helemaal niet ik kies voor samen? Zei hij zelfverzekerd. "Altijd samen" zei ik blij. En gaf hem een knuffel. En hij knuffelde terug en liet 10 seconden later me los. "We zijn wel klaar met trainen zullen naar mijn huis gaan?" Vroeg hij. "Jaa hoor" zei ik blij. Hij pakt zijn glimmende zwaard die op de grond lag en mijn messen moet ik even uit de boom halen. Na een paar minuten heb ik mijn messen zonder moeite uit de boom gehaald en mijn messen terug in me riem gestopt. En we lopen samen het bos uit, en weer wil hij met zijn gespierde handen me hand vastpakken. Ik wilde niet los laten, want we zijn nu een stel, eerst was het ongemakkelijk om zijn hand vast te houden,maar nu vind ik het wel fijn. En hij glimlacht naar mij kant op. Een paar minuten later waren we bij Cato's huis.

Clove&Cato love story in the Hunger games❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu