Uzun bir gece

11.3K 142 3
                                    



Arkadaşlar bir kişi daha oy atsın diye tam bir gün bekledim ama atmadınız .Neyse artık bölümü atıyorum.

+18 sahne var yani uyarıyım.Çok bekletmek istemedim.O kısmı belirtmeyeceğim.Zaten girişte yetişkin içerik olduğu yazıyor.

İyi okumalar, umarım eğlenirsiniz.

Emre'nin ağzından

Damlanın ağzından dökülen o sözcükle Ateşe baktım.O kadar güzel gülümsemişti ki bana bakıp, ikimize de lazımdı Damla.Onun kahkahaları ,bakışları ,kokusu lazımdı bize.Çoktan alışmıştık biz bu minik kıza ve söylediğini duyduğumuz anda gözlerimiz parlamıştı.İğrenç bir anne babaya sahipti sevgi nedir görmemişti benim prensesim.Bizde ona bunu en iyi şekilde öğretecektik. Sevmeyi ve sevilmeyi. Bir gül gibi kırmızı saçlarını okşadım yumuşacıklardı.Al yanaklarından öptüm arabadan inmeden.Artık kalbimin iki sahibi vardı.Sevgilim Damlayı kucağına aldı ve odasına taşımaya başladı. Damla, Ateşin kucağında mırıldandı ve biraz haraketlenip kafasını boynuna gömdü.Ateş kıkırdadı.Onların bu halleri içimi ısıtıyordu. Bu sevimli halleri beni  gülümsetiyordu. Damla uyuyan küçük bir bebek gibiydi ve çok tatlıydı.

Yarın uyandında hepimiz için yeni bir gün olacaktı bizim minik bir kızımız onun ise onu çok sevecek iki tane babası olacaktı.Ateş miniğimizi pusetine bıraktı.

"Ateş dur önce pijamasını giydirelim."diye fısıldadım.Kafa salladı.

"Ben yaparım sen istersen bir duş al yorulduk bu gün."dedim.

"Tamam bir tanem ama hızlı gel tamam mı?"dedi Ateş.

Kafa salladım ve ona aldıklarımız arasından bir pijama seçmeye çalıştım.

Çok tatlı çilekli bir pijama seçtikten sonra uyanmasın diye dikkat ederek üzerine giydirdim bu gece sıcaktı ve bu pijamalarla üşümezdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok tatlı çilekli bir pijama seçtikten sonra uyanmasın diye dikkat ederek üzerine giydirdim bu gece sıcaktı ve bu pijamalarla üşümezdi.Pijamalarını giydirdikten sonra "İyi geceler meleğim."diye fısıldadım ve alnına bir öpücük kondurdum.Son bir kere baktım. Parmağını emmekte olan bir Damla görünce önce kıkırdadım sonra parmağını ağzından çekip, bugün alış merkezinde beğendiği emziği çıkarttım banyoda bir güzel yıkayıp, küçük pembe dudaklarının arasına koydum.Ve beni bekleyen sevgilimin yanına doğru yol aldım.

Odamıza girdim."Halletin mi sevgilim?"dedi beni bornozla karşılayan Ateş."Evet pijamalarını giydirdim.Ateş bir görsen çok tatlı bebekler gibi uyuyor şimdi."Ateş arkama geçip kolunu belime doladı."Harikasın.Şimdi de benimle ilgilenmen gerek."dedi Ateş.Boynuma öpücükler bırakırken."Ateş şimdi olmaz yanda Damla uyuyor."Belime doladığı eli tişörtümün altından karnıma ulaşırken "Nedenmiş ama benimle de ilgilenmesi lazım yani birinin.Ne yapayım dışarılara gidip ba..."Ellerimle ağzını kapatıp, sinirli bir bakış attım."Ateşciğim ne diyorsun sen farkında mısın?"Ateş dudaklarını elime bastırıp öpücükler kondurmaya başladı.Gıdıklanıp ellerimi çekince de sırıtışıyla karşılaştım.

Damla//bxgxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin