Canım tatlı çekti!

5.7K 169 39
                                    

Yeni bölümü uzun bir sınırın dolmasını bekleme süresinden sonra atıyorum.

Umarım bir sonrakiler daha hızlı dolar iyi okumalar.

Eve vardıktan sonra Emre babacığım. Beni kucağına alıp içeri götürdü.Saat zaten akşama doğruydu.

İçeri girince Ateş babacığım dizim için batikon ve bandaj getirdi.Dizlerime batikon sürerken yanmaya başladı.Gözlerim dolunca dizlerime doğru üfledi.Bandajını da yaptıktan sonra dizlerime birer öpücük kondurdu.

"Teşekkürler babacığım."

"Hadi gel bir tanem.Bu sefer ne yemek istersin.Baban sana çilekli mama yapsın mı?"Çilekli mama güzel olurdu.Hem acıkmıştım.Kafamı salladım.

"Bebeğim bize akşam yemeğine makarna yapalım.Bebeğimiz de çilekli mama istiyormuş."dedi Ateş babacığım.

"Tamam hayatım ben yaparken sen de kızımızın altına bakar mısın?"Ateş babacığım bezimi elledi.Yapmış olduğumu görünce ise gülümsedi.

Bense utançla kafamı boynuna gömdüm."Bebeğim utanma ama.Baka babalardan utanılmaz ki bir tanem görelim o güzel gözleri."Kafamı yüzüne doğru çevirdim.

"Aferin güzel kızıma."beni odama götürüp bez masasına koydu ,o değiştirirken oyalanayım diye elime Paytağı verdi.Ben onunla oynarken hemencecik değiştirdi.

Aşağı indik.Buram buram makarna sosu kokuyordu.

"Yemek daha hazır değil.İsterseniz biraz televizyon açın."dedi Emre babacığım.

Ateş babacığım da kanepeye oturup televizyonu açtı.Ben onun sıcak kucağında oturup televizyon izlerken o da kafamı okşuyor saçlarımla oynuyordu.Yaptığı bu hararet beni mayıştırıyordu.

"Baba yapma lütfen."dedim.Sonra da belki sinirlenir diye "Uykumu getiriyor?"dedim.

Babam durup gülümsedi.Koca koca ayıcıkların olduğu bir çizgi film izlerken.Ayıcıklar çok ilgimi çekmişti.Evet benimde Pamuğım vardı ama baksana o ayıcık benden bile büyüktü.Ben de doğum günümde bundan istiyorum.

"Doğum günün mü ne zaman ki?"dedi Ateş babacığım.

Sanırım şu sesli düşünme huyumdan vazgeçmeliydim.

"Bir hafta sonra babacığım."

"O zaman bir tanem sana en güzel ve en büyük ayıcığı alacağım.Ve en mutlu doğum gününü yaşatacağım.Çünkü sen bunu hak ediyorsun."gözlerim yaşarmıştı çünkü söylediği şeyler beni çok mutlu etmişti.

Emre babacığımın çağırmasıyla yemeğe gitti yemeğimi Emre babacığım bana güzelce yedirdikten sonra ağzımı sildi.Yemekten sonra da benimle oyunlar oynadı. Bu sıradada Ateş babacığım sanırım işle ilgili bazı şeyler yapıyordu. Salonda büyük bir piyano vardı.

"Babacığım bunu çalar mısın?"dedim.

Emre babacığım piyanonun başına geçti ve çok güzel bir parça çaldı.Sakin ve nazik bir parçaydı.

Benim yavaş yavaş uykum gelirken.Emre babacığım beni kucağına aldı ve hafif hoplatarak,saçımı da okşayarak iyice uykumu getirdi.Gözlerimi açık tutmak için direnirken.

"Uyu bebeğim hadi direnme ben yanındayım."dedi.

Ben de mışıl mışıl uykuya daldım.


Ateş'in ağzından
Şirketteki karmaşıklığı çözmek için yaptığım görüşme bittikten sonra bebeğimi ve sevgilimi görmek için aşağı indim.Salonda göremeyince Damlanın odasına gittim.Emre kızımıza pijamasını giydirip yatağına yatırıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Damla//bxgxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin