Anne!!!

5.9K 162 11
                                    

Dayanamadım sizin için yazıyorum.İyi okumalar.

Medya-Vallaha bu şarkı bana hep hüzün veriyor sizde dinleyin hüzünlenin istedim.Çünkü hikaye şu an hüzünlü.

Ateşin ağzından

Emre bilmem farkında mısın ama kızı çok sıkıştırıyorsun dedim.Emre nin gözleri parlıyordu "Kız çok tatlı yaa keşke bizim kızımız olsa gözleri de masmavi.Sen kız hakkında ilk bahsettiğinde kıskanmıştım ve sana inanamamıştım ama Ateş aynı şeyi bende hissettim.Eee onu nasıl ikna edeceğiz."diyen Emre'yi susturarak.Bebeğim nefes al biraz dedim.Birandan da kıkırdıyordum.Emre'nin tepkisini az çok tahmin etmiştim zaten ve adamlarıma araştırmalarını emretmiştim.
"Bebeğim bak Damla çok...Nasıl desem sanırım yanlız bir kız.Babası seneler önce vefat etmiş zaten annesi ise eve çok nadir uğrayan kızını hiç umursamayan ve onun yerine dışarılarda gezip zengin adamlarla flörtleşen  bir tip."dedim.Emre'ye baktığımda üzgün gözüküyordu.

"Birtanem Damlaya mı üzüldün sen,yerim ben seni çok tatlısın."dedim tekrar.
"Ya Ateş yapma..."dedi Emre ben onun yüzünü çekiştiriken."Ateş ben anlamam ne yap ne et Damlayı bizim biricik kızımız yap."dedi somurtup,kollarını önünde birleştirerek.
Onun bu hallerine kıkırdayarak
"Hallederiz bir tanem önce Damla yı biraz bize alıştıralım hallederiz söz"dedim.
Emre heyecanla "Halledersin dimi!"dedi.Tatlılığına dayanamayıp dudaklarını öptüm.Yumuşak başlayan öpücüğümüz gittikçe hızlanırken Emre de dudaklarını aralayıp dilime geçiş izni verirdi.Onu kaldırıp mutfak tezgahına oturttum.Onu sert bir şekilde öperken nazik bir öksürük sesi bizi böldü.

Hemen durup girene baktık aynı anda.Emre tezgahtan atlayıp "Ah Damlacığım neden geldin mutfağa bir isteğin mi var bebeğim."dedi.Ben şaşırarak ona doğru baktım.Damla daha çok şaşırarak hem utanmış hem de şaşırmış bir ifadeyle Emre'ye baktı.Sonra "Bebeğim?"dedi.Emre ne söylediğini fark edip yardım istercesine bana bakınca konuyu değiştirmeye karar verdim."Damlacığım,Duru nerede?"konu değişince afalladı ve bana dönüp "Yukarı çıktı bende abur cuburları alacaktım.Biliyorsunuz hanımefendi uğraşamaz.Kendi evinde abur cuburları almaya ben gidiyorum"dedi oflayarak.Bir insanın oflaması bile mi tatlı olurdu.

Sonra yanımdan geçip.Durunun abur cuburlarını koyduğu üst dolaba uzandı.Ama boyu yetmemişti.Kenardaki sandalyeyi çekti.Aslında yardım ederdim ama onun bu uğraş veren hallerini izlemek çok eğlenceliydi.Tam cipsleri aldığı sırada ayağı kaydı.Ben de hızla uzanıp kollarıma düşen Damlayı tuttum.Kucağımda tutarken gözlerine bakıp "Daha dikkatli olmalısın küçük hanım"dedim.Yere indirdim saçlarını okşayıp "Bir daha böyle tehlikeli şeyler yapma tamam mı" dedim.Emre de yanımıza gelip "İyi misin miniğim?"diyerek Damlayı süzdü.Hasar kontrolü yapıyordu,endişeli gözleriyle.Damla da bana bakıp "Teşekkürler Ateş abi"dedi yanakları kızarıyordu.Sonrada kaçar adım mutfaktan çıktı.

Damla nın ağzından

Ay sanırım bayılacağım.İnanamıyorum adamın kollarına düştüm resmen,adamda prenses gibi yakaladı beni.Hem kafamı okşadığına inanamıyorum daha önce hiç kimse kafamı okşamış mıydı?Babamın sanlarımla yaptığı tek şey kopana kadar çekmekti.7 yaşımdayken annemden saçımı örmesini istediğimde ise bir de saçlarınla mı uğraşacağım diyerek yarısından fazlasını kesmişti.
Bana o kadar tatlı seslenmişlerdi ki içimde bişeyler kıpraşmıştı.Miniğim demişti Emre abi.Küçük hanım demiş Ateş abim.Hatta bebeğim demişlerdi her ne kadar yanlışlıkla dendiğinden şüpheli olsamda.Duru yanıma geldi.
"Kızım neredesin yaa?Bir an öldün sandım."dedi sonra durup "Ağlıyor musun sen?"diye sordu.Ağlıyor muydum elimi gözüme attığımda birkaç damla yaş gelmişti."Y-yok kızım ya sadece alerjidir."
"İyide senin sadece kedilere alerjin yok mu?"dedi Duru .Evet ne yazık ki çok sevdiğim kedilere alerjim vardı.Sürekli duramıyor seviyor sonra ise bütün bir gün hapşırarak,gözlerim şiş geziyordum."T-toza da alerjim var."dedim.Gerçekten de vardı alerjik bir insandım işte ne yapayım.Gözlerim yaşandığında sık sık bu bahaneleri kullanırdım."Esma ablaya söyleyim de evi bir temizlesin bari."dedi Duru sonra sinema salonuna geçtik.Akşam geç olduğunda bir şöför yardımıyla eve gelmiştim.İçeri girdim.Annem ve bir sürü kişi oturuyordu annemden 10-15 yaş daha büyük bir adam ve annem.Karşılıklı oturuyordu.Adamın yanında da iki yaşlı insan vardı.İçimden acaba annemi istemeye mi geldiler diye geçirdim.Belkide aradığı kocayı bulmuştu.

Annem "Ah Damla dönmüşsün çabuk buraya gel sana birini tanıştıracağım."dedi.Yanlarına gittim.Bak bu Cengiz Bey bu da anne babası dedi."Merhaba ben Damla."dedim.Annem bana kalk kahve yap dediğinde kalktım.Mutfağa giderken Cengiz denen adam "Kızın düşündüğümden daha güzelmiş."dedi.Mutfağa gitmememi ardından annem geldi."Bak Damla ben zengin koca atamaktan bıktım yaşım geç olduğu içinde kimse bakmıyor zaten bu yüzden karar verdim."Neden seni evlendirip zengin olmayayım ki.Hem Cengiz seni ona vermem karşılığında bana içi dolu yeni bir ev ve araba bile alacak."dedi kahkaha atarak.O sırada ben korkmuştum.Hayır annem bana bunu yapamazdı beni kendinden bile büyük bir adama nasıl verirdi."HAYIR O ADAMLA EVLENMEYECEĞİM"diye çıkıştım hemen annem saçlarımı çekerek "Seni bu yaşına kadar büyüttüm hiç bir şeye faydan olmadı bari şimdi bir işe yara."dedi ve beni ittirerek "Ben salona geçiriyorum.Odana git daha hoş bir şeyler giy gel.İnsanlarıda bekletme."diyerek salona geçti.Hayır buna izin veremezdim hızla dış kapıya koşup dışarı çıktım.Tüm gücümle koşuyordum ve ağlıyordum.Arkamdan annem bağırdı "DAMLA HEMEN BURAYA GEL!!".Koştum ve koştum en son bacaklarımda hal kalmayınca yere çöktüm.Ağlamaya
devam ederken ne yapacağımı düşündüm o eve dönemezdim.Olmazdı.Ama ne yapmalıydım.Hemen Duru ya aradım.2.çalışta açtı."Alo...D-Duru yardımın lazım lütfen çok kötüyüm.B-beni alabilir misin?"Karşı taraftan Ateş abim konuştu."Damla bu sen misin?İyi misin?Dur hemen konum at seni almaya geliyorum."Ellerim titreyerekten konum attım.Geliyordu beni almaya geliyordu.Kurtarır kıydı acaba beni?Lütfen kurtarsındı.

Evet bu bölümde burada bitiyor arkadaşlar 5 kişi vote atmış olmasına rağmen sizin için yazmak istedim.Umarım yorumda atarsınız ,hikayem hakkında ne düşündüğünüzü çok merak ediyorum.

Hepiniz çok tatlısınız.Her bir vote da tekrar tekrar seviniyorum.

Sizce Damla kabul edecek mi?

Annesinden kurtulabilecek mi?

Bir sonraki bölüm gerçekten 10 vote  ve 2 yorumda.Bakın hiç acımam.Yani okuyorsanız.Bir yıldızı da çok görmeyin arkadaş.Hepinize sevgiler.🥰

Damla//bxgxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin