İlk tanışma

13.1K 133 13
                                    

Merhabalar hepinize,ben yazarınız.Bu hikayeyi yazmaya yeni başladım umarım beğenirsiniz.😍❤️

Damla bu hafta sonu bize gelsene dedi arkadaşım Duru.Film gecesi yaparız ne dersin.Duru'nun anne ve babası zengindi.Aksel Bey ünlü bir iş adamıydı.Ben de onu rahatsız etmemek için nadir giderdim evlerine.Ağzımı açıp da gelmeyeyim diyecektim ki.Duru ağzımı kapatıp "Hayırı kabul etmiyorum."dedi.En son ki film gecemizin üstünden bayağı bir zaman geçmişti.Bende buluşmak istiyordum."Baban evde olacak mı?Rahatsızlık vermek istemem."dedim."Hayır önemli bir akşam yemeğine katılması lazımmış.Çok geç gelir."dedi Duru.Biraz daha düşündüm."Tamam o zaman neden olmasın."

Hafta sonu hızla gelmişti ve Duru ile heyecanlıydık.Duru eve gidince neler yaparız bir bir diziyordu.Duru hep böyle gevezeydi.Onunla ortaokulu yıllarımda tanışmıştım.Her zaman çok enerjik bir kızdı.17 yaşımıza gelmiştik ve her sene aynı sınıfa düşmüştük.Okuldan bizi Duru'nun şöförü aldı ve bizi büyük evlerine götürdü.Yolda giderken anneme kısa bir mesaj çekmiştim."Ben Durulara gidiyorum.Geç gelirim.Beni arabayla bırakabileceklerini söylediler."Zaten çok umurunda olacağını sanmıyordum.Annem benim nerede olduğumu çok umursamazdı.Muhtemelen akşam geç saatlere kadar barlarda takılacaktır.Babam öldüğünden beri sürekli barlara gider oldu.Zengin koca bulacağını söyleyip duruyor ve bu beni çok sıkmaya başladı.

Malikane gibi evin içine geçtik.Çantalarımızı ve paltolarımızı hizmetçileri Aslı Hanım aldı ve sinema odasına geçtik.

Çantalarımızı ve paltolarımızı hizmetçileri Aslı Hanım aldı ve sinema odasına geçtik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ev

Ama içeride biri vardı.Duru önde ilerliyordu.Oda karanlık olduğundan adamın yüzünü görmek için kafamı Durunun arkasından çıkarmaya çalıştım.Tam o sırada Duru bağırarak "Abiiiii!"dedi ve adamın kollarına atladı.Şaşırmış bir şekilde onlara bakıyordum."Abi ne zaman geri döndün.Amerika'dan dönmene bir ay daha yok muydu?"dedi Duru.Saçlarını okşayan abisi "Bazı işlerim erkenden bitti bende döndüm birtanem" dedi.Sonra bana doğru baktı.

Gözleri gri ve soğuktu.Ve o kadar yakışıklıydı ki ona bakmak bile bacaklarımı birbirine bastırma ihtiyacı hissettiriyordu.Adam resmen Yunan tanrısı gibiydi.Duru hızla ayağa kalktı."Damla,bu abim.Kendisi Amerika daki işleri yüzünden uzun bir süre yoktu.28 yaşında daha önce sana hiç ondan bahsetmedim.Senle tanıştığımızda o daha yeni yurt dışına gitmişti"Abiside elini uzattı."Ben Ateş."dedi dalgın dalgın bakarak.Bende elimi uzattım.Durunun abisi benimde abim sayılırdı."Bende Damla.Durunun yakın bir arkadaşıyım.Uzun bir süredir beraber takılırız.17 yaşındayım.Tanıştığımıza memnun oldum Ateş abi."dedim ve elini sıktım.Bir anlığına kaşları çatıldı sonra düzeldi."Bende "dedi sonrada ekledi."Benim filmim bitmişti zaten oda sizindir."dedi ve odadan ayrıldı.Bizde filmimizi açmaya koyulduk.

Bizde filmimizi açmaya koyulduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sinema odası

İlk bölümü kısa tuttum biraz ama devamında bölümler biraz daha uzun olur.

Damla//bxgxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin