giriş

202 12 7
                                    


Belki bu kitabın yazılış amacı sana karşı olan hislerimi ve duygularımı sana söyleyemediğim için yazmaktır. Belki de seni hem sevip hem de nefret ettiğim için, duygularımı ve hissettiklerimi insanlarla paylaşıp aptalca tavsiyeler almak istemediğimden yazmışımdır bu kitabı. Çünkü bazen yazmak, anlatmaktan daha iyi gelir insana. O yüzden genelde ya yazarım ya da kendimi şarkılara anlatırım. Çünkü şarkılar insanlara sadıktır. Mutlu olduğunda da, üzgün hissettiğinde de yanında olurlar. Bu yüzden eğer hayatınızda güvenebileceğiniz sadık bir dostunuz yoksa ya yazın ya da şarkılarla dertleşin.

Ve bu kitap... Bu kitap okurlar için Nini ve Lili'nin hikayesi. Ama benim için pek öyle sayılmaz. Bu kitap benim ve benim sana hissettiklerimin hikayesi. Dikkat et, benim ve senin hikayen değil. Çünkü biz hiçbir zaman sen ve ben olmadık. Çünkü sen hiçbir zaman bana karşı arkadaşlıktan ileri bir duygu beslemedin. Peki ben ne yaptım, ne düşündüm biliyor musun? Yıllarca bir aptal gibi bana karşı hislerinin olduğunu düşündüm. Aslında buna düşünmek denmez. Ben kendime bir yalan uydurdum. Ben kendime senin bana aşık olduğun yalanını uydurdum ve buna bir salak gibi inandım.

Sen benim sonunu bildiğim ama yine de defalarca izlemekten vazgeçemediğim filmimdin.

Bu kitap benden sana

Kendimi bildim bileli seni sevdiğim sana...

-☀️

Café | jenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin