sevme artık

75 10 123
                                    

Tanrısal Bakış

Lisa ve Jennie beraber klinikten çıkıp binanın arka bahçesine geçmişlerdi. Jennie'nin babasının başka bir hasta ile seansı vardı. Şu an ikisi arka bahçede durup tek kelime etmiyorlardı.

"Ee Lisa, söylesene ne oldu?" Jennie, keşke Lisa'ya olan aşkımı saklı tutabilmek için Soyeon'u seviyor gibi yapmasaydım diyordu içinden.

"Neyi merak ediyorsun?"

"Soyeon'un bu olayla nasıl bir alakası olduğunu."

"Asıl konu Soyeon değil aslında. Sensin."

"Ben mi? Neden ben?"

"Jennie, Soyeon'u seviyor musun?"

Jennie söylemeli miyim diye düşündü. Her şeyi Lisa'ya anlatmalı mıydı? Artık gerçeği söylemek için geçti. Uydurduğu yalana devam etmeliydi.

"Evet, seviyorum."

"Bu yüzden işte."

"Anlamıyorum Lisa. Benim Soyeon'u sevmemle bunun ne alakası var?"

"Jennie."

"Evet Lisa?"

"Aptal Jennie. Hâlâ mı anlamıyor?"

"Evet sanırım öyle."

"Anlamadım, ne dedin?"

"Seni seviyorum."

"Ben de seni seviyorum Lisa ama artık bana benim veya Soyeon'un senin bu hâle gelmen ile olan alakasını söylemeyecek misin?"

"Bilerek mi yapıyor? Kesin salağa yatıyor."

"Bilerek yaptığını sanmıyorum."

"Lisa kendi kendine konuşmayı bırakıp bana cevap verir misin?"

"Ben sana aşığım."

Odada yaptıkları gibi tekrardan birbirlerine tek kelime etmeden bakmaya başladılar. Jennie ve Lisa böyleydi işte.
Bu garip sessizliği bölen Lisa'nın sesi oldu. Artık bir şeyleri açıklaması gerekiyordu.

"Jennie ben özür dilerim. Sen beni arkadaşın olarak görürken ben sana aşık olduğum için."

Fakat Jennie diyemedi, ben de sana aşığım zaten, tanıştığımız günden beri. Soyeon'u hiç sevmedim sadece arkadaşıma aşık olduğum için kendimi suçlu hissetmemek adına ona aşıkmış gibi davrandığım için de özür dilerim, diyemedi. Lisa'yı dinlemeyi devam etti.

Jennie hep böyleydi. Sadece işine geldiği zamanlar konuşur ve anlatırdı her şeyi.

Lisa ise Jennie'nin bir şey demeyeceğini anlayınca konuşmaya devam etti.

"Ben tanıştığımızdan beri sana aşığım. Yani ilk görüşte."

"Tanışmadan önce de seviyordun onu."

Şu an sırası değildi. Bu aptal ses susmalıydı.

"Ama ben bunu sana söyleyemiyordum. Küçüktüm o zamanlar, korkuyordum. Ortaokula başlamıştık. Bir gün okul dönüşü bizim eve geçtik. O gün sana seni sevdiğimi söylemeye karar vermiştim. Ama söyleyemedim. Neden mi? Çünkü ben tam çocukluğun verdiği heyecan ile seni sevdiğimi söyleyecekken bana dedin ki 'Lisa, bugün okulda Soyeon diye biriyle tanıştım ve İlk görüşte ondan hoşlandım.' Hatırlıyorsun değil mi?"

Jennie elbette hatırlıyordu. Çocukluk arkadaşına aşık olduğu için daha fazla suçluluk duygusu hissetmemek istiyordu. Bu yüzden Lisa'ya, başka bir kızı sevdiğine dair bir yalan uydurmaya karar vermişti. Ama nereden bilebilirdi ki Lisa'nın da onu sevdiğini?

Café | jenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin