Seven

37 7 26
                                    

"Bir sorunumuz var"

Evet kesinlikle bir sorunları vardı.

Jungkook titreyen elleri arasında tuttuğu kağıt parçasını tekrar tekrar okuyor yazılan şeylerin gerçekliğini kavramaya çalışıyordu.

ÜNLÜ JEON ŞİRKETİNİN TEK VARİSİ OLAN JEON JUNGKOOK İLE İLGİ FLAŞ HABER!!!
Jeon Holdingin baş varisi Jeon Jungkook ve Saku Holdingin Patronu olan Myoi Chanwoo'nun biricik kızı Myoi Mina geçtiğimiz yıllarda dünya evine girdiklerini duyurmuşlardı.

Geçen dört yılın ardından hiç bir haber alamadığımız çiftimizden olay gelişme:
4 aylık hamile olduğunu belirten Bayan Myoi kameralarımız karşısında göz yaşlarına boğuldu.

Sevgili eşinin hamile olduğu haberini aldığı an evi terk ettiğini ekleyen Bayan Myoi den şu sözleri duyduk:
"Jungkook ve benim çok güzel giden bir ilişkimiz vardı. Bir çocuğumuz olsun istedim ve bundan onun da mutlu olacağını düşündüm ama düşüncelerimin tersi çıktı. Bir bebeğe sahip olduğumu duyduğu an beni terk etti."

Bir süredir eşinden haber alamadığını da belirten güzel hanımefendi, Bay Jeon eğer eve dönerse bebeği için ona bir şans daha vereceğini söyleyerek eşini eve çağırdı.


Jungkook hala ağzı açık bir şekilde, ki bu sırada ağzındaki macun üzerine ve yere damlıyordu, olduğu yere çöktüğünde. Namjoon ve Jin hızla Jungkook'u tutmak için öne atılmıştı.

Zavallı gencin bütün vücudu baştan aşağıya titriyordu.

Namjoon Jin'in de yardımıyla Jungkook'u salondaki koltuğa oturtmayı başardığında koşarak mutfaktan su getirmeye gitti.

Jin ise o sırada Taehyung'u arıyordu. Şuan bütün beyinlere ihtiyaçları vardı.

Elinde koca bir bardak ve sakinleştirici özelliği olan bir ilaçla Namjoon girdiğinde
"Jimini de ara ona şuan fazlasıyla ihtiyacımız olacak" diyerek Elindeki ilacı ve suyu Jungkook'a içirmek için gencin önüne diz çöktü.

Jungkook'un aile problemleri o doğduğu ilk andan beri vardı ve bu Jungkook'un ilk sinirsel çöküşü de değildi.

Namjoon onun sinir krizi ile bütün bir evi darma duman etmesine dahi şahitlik etmişti. Bu yüzden her zaman Jungkook'un ilaçlarının bir kısmı, uzun süreli bir psikolojik tedavinin ardından aldığı ilaçları, Namjoon'un evinde dururdu.

Geçen on dakika gibi bir sürenin ardından Jungkook oturduğu koltukla bütünleşmiş bir şekilde boşluğu izliyordu.

Eh sonuç olarak ilaçların pek de hoş olmayan yan etkileri vardı. İnsanların düşünmesini engellemek için vardı bu ilaçlar değil mi?

Namjoon başını iki elinin arasına almış halının üzerinde bağdaş kurmuştu. Şuan yapabileceği çok daha iyi bir şeyi yoktu sonuçta.

Jin ise stres olduğunda her zaman yaptığı şeyi yapıyordu.
Evi baştan aşağıya turluyordu.

Son on dakikadır on beş kere girmiş olduğu mutfağa bir kere daha girecekti ki zilin sesini duymasıyla adımlarını hızla kapıya çevirdi.

Jimin ve Taehyung aynı anda içeriye daldıklarında Jungkook boş bakışlarını ikiliye çevirmişti.

O an her ne kadar beyni bir şeyleri düşünmesini engelliyor olsa da bir kaç saniyelik düşünceler beynine girip çıkıyordu.

Kaşlarını çatarak onların olduğu tarafa doğru güçsüz bir şekilde parmağını uzattı.

TROUVAILLE / JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin