0.9 DARMADAĞIN

54 3 1
                                    

Emre Aydın - Beni Vurup Yerde Bırakma 🖇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Emre Aydın - Beni Vurup Yerde Bırakma 🖇

Eve gelince Leyan'ı kucağımdan indirmeden odama çıktım. Yatağıma yatırıp ayakkabılarını çıkardım ve üstünü örttüm.

Onu üzmek istemedim, ama o görüntü lanet olsun ki aklımdan çıkmıyor! Sabrettim yıllarca beni sevmesini bekledim ama o hep onu üzen bir p*ç*n arkasından koştu.

Onu tutsak etmek hiç bir zaman fikrim değildi, bir süre sonra bırakacaktım o şerefsizin yaptıklarını hatırladığı an bırakacaktım. Ama bu kadar bağlandım.. yapamam. Gitmesine izin veremem artık.

O şer***** de hakkettiğini buldu. Leyan'ın nasıl bir acı çektiğini öğrenmiştir.

Alnından öpüp uzunca kokladım. Bu koku için ölebilirim. Çok özlemişim.. çok.

Bir insan nasıl bu kadar güzel ve masum olabilir? Bana geceyi sevdiren kadın olmuştu. Ay gibi beyaz teni, masmavi gözleri..

Ay gibi, gece gibi güzeldi her şeyiyle bu kadın. Kendisi bunun farkında değildi... uyandığında o gözleri yine bana nefretle bakacak ama artık alıştım.

Dışarıda yağmur yağıyordu, ve gök gürültüsü vardı. Yavaşça perdeleri kapatıp giyinme odasına geçtim.

Gri eşofmanı alıp üzerime geçirdim. Tişört giymeden odaya girdim. Tişörtle asla uyumam. Odaya girince Leyan yoktu. Yine mı kaçmaya çalıştı?

Burnumdan soldum, elim saçlarıma gitti öfkeyle saçlarımı karıştırdım. Odanın kapısını açıp aşağı indim. Karşılaştığım manzara ile kalbim acıdı.

Koltukta oturmuş içiyordu, o kadar mı seviyordu? Onun için kendini unutacak kadar mı?

Ağlamaktan gözleri şişmiş burnu kıpkırmızı olmuştu.

Yanına gidip oturdum. Bana bakmadı bile, şişeyi tekrar ağzına götürdü. İçmeye alışık değildi, her halinden belliydi. İçerken yüzünü buruşturdu. Öylece yanında oturup onu izledim.

Karşı gelmek istemedim. Daha fazla benden nefret etmesini kaldıramam.

Bir süre sonra sarhoş olduğu belli oluyordu. Ama duracak gibi bir hali yoktu. Şişeyi bitirmişti resmen... benim kalbim onun için atarken onun kalbinde bana yer yoktu. Hiç olmayacak da.

İkinci şişeyi açacakken elinden aldım. 'Yeter! Çok içtin. ' Dediğimde bir süredir eğik duran başını kaldırıp bana baktı. O masmavi gözlerini berbat hale getirmişti. Ne kadar göz yaşlarını silmek istesem de gördüğüm manzara buna mani oluyordu.

'Öldü... b-benim yüzümden. Beni yaşatan adam öldü' dedi gözlerimin içine acıyla bakarken 'b-benim yüzümden.'

'Neden.. bunu hak edecek ne yaptım.' Dediğinde dudakları titredi 'Neden benden ailemi aldın?'

𝐀𝐘 𝐘Ü𝐙𝐋Ü𝐌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin