Teoman - Sevdim seni bir kere ⚫️
Yerimden kalkıp banyoya girdim, rutin işlerimi halledip hızlı bir duş aldım. Giyinme odasına geçip bir kaç şey aldım elime ve giyindim.
Karnım açlıktan ses çıkarmaya başlamıştım, odada kimsenin olmamasına rağmen utanmıştım kendi kendime. Sanki yıllardır yemek yemiyorum.
Ne kadar inmek istemesem de şuan midem buna izin vermiyordu.
Kapıyı açıp aşağı indim. Barış koltukta oturmuş tabletinde bir şeyler yapıyordu. Beni görünce tableti yanına bırakıp kalktı yerinden. Asu ise dünkü kullandığım tabakları yerine yerleştiriyordu.
Kahvaltı hazır değildi bugün, sanki acıktığımı hissetmiş de nispet yapar gibi. Bu düşünce nerden gelmişti Allah aşkına ! Hem kadın beni tanımıyor bile.
'Günaydın güzelim.' Diyip koltukta duran ceketini aldı, anlaşılan dışarıda işi vardı. Aman ben kendime bir sandviç hazırlayayım da açlıktan öleceğim. Mutfağa doğru giderken seslendi. Durup ona baktım.
'Leyan.' Diyip gülümsedi 'Hadi çıkıyoruz.'
'Hani bana burdan çıkış yok?' Diye sordum ona dönerek.
'Yanında ben varsam çıkabilirsin.' Dediğinde hafifçe güldüm alay edercesine, ne bekliyordu teşekkür etmemi falan mı? 'Ay çok teşekkür ederim ya.'
'Geliyor musun?' Diye sordu ceketini giyerken. 'Hayır, seninle çıkmam. Burda kalmayı tercih ederim.' Dediğimde sırıttı.
'Emin mısın? Bu sürprizi çok beğeneceksin, ama yine de sen bilirsin tabi.' Dediğinde beynime bir süre şey geldi. Sürprizlere bayılırım, ama şuan vakti mıydı?
'Öyle olsun bakalım, ben tek başıma giderim.' Diyip kapıyı açtı. 'Geliyorum!' Dediğimde sırıtarak başını salladı 'Bende öyle sanmıştım.' Evden çıktı bende montumu alıp arkasından çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐘 𝐘Ü𝐙𝐋Ü𝐌
Romance"𝑶 𝒅𝒂 𝒔𝒆𝒏𝒊𝒏 𝒈𝒊𝒃𝒊 𝒔𝒆𝒗𝒊𝒚𝒐𝒓 𝒎𝒖" 𝒅𝒆𝒅𝒊𝒍𝒆𝒓. İş𝒕𝒆 𝒄𝒆𝒗𝒂𝒑 𝒗𝒆𝒓𝒆𝒎𝒆𝒅𝒊ğ𝒊𝒎 𝒕𝒆𝒌 ş𝒆𝒚 𝒃𝒖𝒚𝒅𝒖.