'0' İlk'ler ve An'lar.

85 7 0
                                    

31 Aralık 2022 Cumartesi, saat: 23.59

"Öf, buraya gelmek zorunda mıydık sanki?" Özgürün söylenmelerine karşılık Gurur ters bir bakış attı ikizine, o da ne kadar istemese de zorundaydılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Öf, buraya gelmek zorunda mıydık sanki?" Özgürün söylenmelerine karşılık Gurur ters bir bakış attı ikizine, o da ne kadar istemese de zorundaydılar.

"Annem böyle uygun gördü." Özgür Gurur'un söylediği şeyle beraber oflayarak yatağa oturdu, yerleşik düzenlerini değiştiren hiç bir şeyi sevmezdi o.

"Annemi de anlamıyorum ki, neyse. Beraber mi kalıyoruz?"

Gurur bir süre durup odaya baktı, gayet geniş, ferah ve rahat bir odaydı ki ikisi çok rahat bir şekilde sığardı.

"Kalalım beraber, zaten diğer türlü de bu dubleks evde birbirimize yangın merdiveninden tırmanacağız." Özgür gururun dediği şeyle beraber sırıttı, normalde onun odası üst kattaydı ama ikizine musallat olası gelmişti fazlasıyla.

"Giderim bir kaç güne üst kata." Gurur Özgür'ün dediği şeyle beraber hızlıca eline geçen ilk şeyi ona fırlattı, Özgür kafasına gelen kalemliği mükemmel refleksleriyle yakalayarak sırıttı serseri bir şekilde.

Gurur bu durum karşısında homurdanarak odanın yangın merdivenine açılan sürgülü cam kapısını açtı, gümüş renk yangın merdivenine çıkıp etrafa bakınmaya başladı sıkkın sıkkın.

3 yıl önce anne ve babaları boşandığından beri özgür ve gurur kendilerine ait bir eve çıkmak istiyorlardı doğrusu, 1 hafta önce en sonunda annelerini ikna etmeyi başarmışlardı ama onlar 2. döneme girerken taşınmayı planlarlarken anneleri Buket hanımsa onları en hızlısından halalarının yanına göndermişti.

Evden kovmuştu bile diyebiliriz hatta...

İkizler bile bu kadar çabuk evden gönderilmeyi beklemezken bir anda kendilerini İstanbulda yaşadıkları semtten uzakta olan bir semtte bulmuşlardı, 30 yaşındaki halaları İzgi hanımsa seve seve yeğenlerini kabul etmişti.

Özgür puflayarak dışarı çıkmış olan ikizine bakıp sessiz olmaya özen göstererek odadan çıkıp mutfağa gitti, halasının burada olduğunu biliyordu gelen seslerden.

"İzgi'm." Diyerek mutfağa girip hızlıca halasına sarılarak yanağını öptü onun özgür.

"Halacım? Ne isteyeceksin sahtekar?"

Özgür gülümseyerek halasına bakıp bir kez daha yanağını öptü.

"Dışarı çıksam? İnanılmaz derecede sıkıldım ve Gururda canımı sıktı."

"Çık hadi tamam, telefonun açık olsun ama."

"Olur tabi sarışınım!" diyerek hızlıca yanağını öpüp halasından uzaklaşarak dış kapıya gitti koşar adımlarla, Gurur'un onunla gelmesini istememişti bir an için.

Hızlıca ayakkabılıktan cüzdanını alıp askıda asılı olan siyah deri ceketinin cebine koydu, motor anahtarınıda nolur ne olmaz diye ceketin cebine koyarak ceketini askıdan çıkartıp üstündeki siyah sweatshirt'ün üstüne giydi.

İlk'ler ve An'lar | bxb (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin