9 Ocak 2023
İlk'ler ve An'lar '2' İlk Fotoğraf...
🎶
Özgür Kıyıkum.
Ciğerlerime dolan kahve kokusuyla gözlerimi hafifçe araladım, gördüğüm görüntüyleyse gözlerim irice açıldı.
Saruhan başını tam kalbimin üstüne koymuş belime sarılmışken bende ona sarılmıştım.
Saçları yüzünü kapatıyor şu an ve kesinlikle çok güzel duruyor, baya güzel.
Sağ elimi kaldırıp elim titrerken saçlarına atıp yavaşça sevmeye başladım, uyanmaması için ekstra çaba sarf ediyordum.
Gözüm bileğimdeki elektronik saatime kaydı, sabah yediydi şu an saat.
Bir şeyler mırıldanarak başını göğsüme sürtmesiyle elimi durdurdum, lütfen uyanık olma...
"Devam etsene saçımı sevmeye." Yeni uyandığını belli eden hırıltılı kısık sesiyle beraber dedikleri sonucunda utançla alt dudağımı ağzımın içine yuvarlayıp ısırdım.
Elimi tekrar saçlarına yerleştirip sevmeye başladım, tekrar göğsüme sinerken rahatlayıp elimin hareketini kesmedim.
Buldum!
Gurur için yapacağım şeyi biliyorum o çok dert değil gece Cenk'ten istemiştim zaten o bulacaktı, benim bulduğum şey bambaşka bir şey...
Saruhanda bende birbirimize çekiliyoruz bu apaçık ortada, bu sürmelinin iki günde beni deli gibi etkilediğini de anladım bu da ortada.
Ama sorun şurada başlıyor... niye dün onun için bu kadar endişelendim? Hadi onu geçtim diyelim, ben nasıl bu kadar hızlı kendimi ona kaptırdım?
İstemediğim şeyler oluyor...
Bugün yılın son günü... Acaba onunla mı geçirsem bu vakti?
Olur mu ki?
"Özgür?" Adımı mayışık bir şekilde söylemesiyle daldığım düşünce havuzundan çıkıp ona odaklandım.
"Başım ağrıyor." Çok masum bir şekilde konuşmasıyla tekrar düşüncelerim beni alıcakken kendimi toparladım hızla.
"Bir şeyler yemeden ilaçlarını içemezsin ve halamda Gururda hafta sonu olduğu için on bire kadar kalkmaz, dolabımdan kendine göre bir şeyler alıp banyoda giyebilirsin. Bende hazırlanırım kahvaltı yapmaya gideriz."
Beni onaylayarak göğsümden kalkıp bana baktı, fazla güzel bakarken onu öpmemek için kendimi sıktım.
"Teşekkür ederim." Diyerek benim tepki vermeme izin vermeden üstümden kalkıp dolaptan kıyafet bakmaya başladı, elinde tuttuğu kapüşonsuz siyah güzel bir kalın bluzumu alıp dün giydiği siyah pantolonunu alarak banyoya gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk'ler ve An'lar | bxb (askıda)
Fiksi Remaja3 yıl sonunda, boşanan anne ve babalarını ikna eden Özgür'le Gurur, İstanbul'un yeni geldikleri semtinde halalarıyla beraber yaşamaya başlar. Gurur çok uslu ve çalışkan biriyken Serserinin önde giden ikizi Özgür ve onun aşk hayatını okuyacaksınız...