Jungkook irkilerek arkasını döndü. Jinyoung, Park ve başka iki memurun daha kendilerine doğru geldiklerini gördü. Jungkook, Taehyung'a doğru bir adım daha yaklaşıp onları selamlamasına kafasını salladı. Park onaylamasına Taehyung'a bakıp, tek kaşını kaldırarak onları, "Komiser Jeon," diye selamladı.
Jungkook irkilerek arkasını döndü. Jinyoung, Park ve başka iki memurun daha kendilerine doğru geldiklerini gördü. Jungkook, Taehyung'a doğru bir adım daha yaklaşıp onları selamlamasına kafasını salladı. Park onaylamasına Taehyung'a bakıp, tek kaşını kaldırarak onları, "Komiser Jeon," diye selamladı.
Jungkook emniyete katılmadan çok önce bir polis memuruydu ve deneyimli olduğu için her konuda diğer memurlara kıyasla daha ucuz kurtuluyordu. Üsttekiler komiserlik pozisyonu için onu es geçip kendisini tercih ettiklerinde birkaç ay boyunca gerginlik olmuştu ama bu gerginlik sonunda dinmişti ve Jungkook onu altında çalışan en iyi polis memuru olarak görüyordu.
Park, "Resmen tanıştığımızı sanmıyorum ama harika bir votka gimlet yaptığınızı hatırlıyorum" dediğinde, Taehyung ona göz kamaştırıcı bir gülümsemeyle karşılık verdi.
"Ben Taehyung. Eğer müşterilerimin geri kalanını korkutmamaya söz verirseniz bir dahaki sefere size ünlü mojitolarımdan bir tane yaparım."
Diğer üç adam huzursuz ifadelerle Jungkook'a baktılar ama Park sadece güldü. "Bütün havalı tiplerin Sensation'da takıldığına dair aldığım yeni bir duyumu değerlendiriyordum. Ayrıca insanların dış görünüşümle ilgili düşündüklerini değiştiremem."
Park, Taehyung'la konuşmasını devam etmek için Jungkook'un arkasına geçmeye çalıştı ama komiserinin yüz ifadesini görünce durdu. "Patronun bakışının 'geri bas demek olduğunu düşünüyorum."
Adamın mutlu bir evliliği ve iki çocuğu olduğunu bilmeseydi Jungkook bu mesajı ona daha önce verirdi. Ama diğer üç adamın ilişki durumlarını bilmiyordu. Umurunda da değildi.
Taehyung ona aitti.
Taehyung onu dirseğiyle dürttü. Bu az önce yaptığı eve yürüme tehdidinin üstü kapalı bir hatırlatmasıydı. "Bay Park, belki de siz bana bu etkinliğin hangi amaçla düzenlendiğini söyleyebilirsiniz. Jungkook'un bana söylemeye fırsatı olmadı."
Park, Jinyoung'u öne doğru çekerek açıkladı. "Buraya geldiğimizden beri iki kelime etmeyen bu beyefendi ki neden böyle davrandığını anlamıyorum, belediye meclisi üyesi Bay Lee'nin yeğeni. Hepimiz amcası sayesinde buradayız. Normalde tek resmî giyinmecilik oynayıp politikacılara yağ çekmesi gereken Komiser Jeon olur. Jinyoung sayesinde bu akşam hepimiz ezilip büzülmek zorundayız."
Taehyung gülerek Jinyoung'ın elini sıkmak için uzandı. O eline dokunduğunda Jinyoung'ın resmen gözleri ışıldayınca Jungkook ona içten içe gözlerini devirdi.
"Peki, bu akşamın konusu nedir?" Acemi polis biraz kasıldı.
"Amcam şehrin en berbat mahallerindeki çocukların çetelere katılmasına engel olmak, onun yerine spora ya da akademik aktivitelere yönelmelerine yardımcı olmaya yönelik etüt programları organize etmek için bir komite yönetiyor."
Park barmene işaret ederek, "Vay be, Jinyoung! Bu konuşmayı ayna karşısında mı çalıştın?" diye şaka yaptı. Jinyoung kızardı.
"Neyse zaten yemekte daha fazlasını duyacaksın, Taehyung."
Taehyung ona içtenlikle gülümsedi. "Sabırsızlıkla bekliyorum."
Jungkook onun başka erkeklere gülüşüne yeterince şahit olmuştu. Bu akşam bu kadarı yeterdi. Onun kendisine böyle gülümsediğini hatırlayamıyordu bile. Omuzlarına kolunu dolayarak adamlardan izin isteyip yanlarından ayrıldılar ve onu belirlenmiş yerlerine doğru götürdü. Onun Taehyung'u getirmesinin asıl sorumlusu olan görev dağıtım operatörü çoktan yuvarlak, on kişilik masada yerini almıştı. Yanında da Jungkook'un eski ortağı Kenny ve eski kız arkadaşı vardı; anlaşılan ikisi hâlâ birliktelerdi. Neyse ki masanın karşısında oturuyorlardı ve ortada görüş mesafesini kısıtlayan kocaman bir süs sayesinde Taehyung'u onlarla tanıştırmak zorunda kalmamıştı. Ama Katty ayağa kalkıp onu yanağından öperek selamladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tell Me Pretty Lies || Taekook
Fiksi PenggemarKim Taehyung her şeyi bırakıp Daegu'dan Busan'a 17 yaşındaki kız kardeşiyle gelmiş ve şehrin gözde ama sessiz bir bölgesindeki eski yapılı, çok katlı bir binaya taşınmıştı. Yeni şehir, yeni bir sayfa.. diye düşünen Taehyung'un hayatı, karşı dairesin...