Reggel a suliba erősítéssel kezdtünk. Teljesen izomlázas voltam, a tegnaptól is, kivoltam. Fáradt is voltam és az új diétától korgott a gyomrom. Este sem aludtam sokat, a házik miatt mivel Sunghoonnal elment az idő és a jegyzeteket is megcsináltam. Azért próbáltam kibírni a korcsolya edzésig, mivel kíváncsi voltam Sunghoonra. Addig is Ni-kivel szórakoztunk órákon, hogy ne halljak meg.
Az ebédnél mi ketten érkeztünk elsőként. Aztán Sunghoon.
-Bora. - futott oda hozzám.
-Mi a helyzet? - kérdeztem.
-Ma reggel láttam, hogy félkettőkor küldted át a jegyzeteket. Miért nem aludtál helyette? - helyezte mind két tenyerét vállaimra.
-Mert megkértél rá, hogy csináljam meg.
-Hagyhattad volna. Lefog menni a teljesítményed és a koncentrációd, ha nem alszol eleget. - oktatott ki.
-Nos, bocsánat. - fordultam sarkon és elmentem az ebédemért. A sorban állva Yeona állt be mögém.
-Bora. - nevetett fel. - Csak nem téged látlak. - bökött karon. Ignoráltam. - Azt hiszed menőbb leszel, ha Sunghoon után koslatsz? Olyan átlátszó. Nem is akarom tudni mi történt miután átment hozzád.
-Te honnét tudsz erről? - kaptam rá a fejem.
-Szomszédok vagyunk. Gondoltam hozzád megy. Szóval igen. - nevetett fel.
-Nagyon rosszul látod a dolgokat. Engem választott párjaként a versenyre. Szimplán próbálunk összeszokni. - mondtam.
-Így van. - jelent meg mellettem Sunghoon. - Beengedsz? - hagytam neki egy kis helyet, így beállt a sorba. - Nem szereted, ha kioktatnak?
-Nem az, csak azt hittem örülni fogsz annak, hogy megcsináltam. - mondtam.
-Örültem neki. Levoltam nyügőzve, hogy meddig képes vagy elmenni, hogy meglegyen az amire megkértelek. Te vagy a legjobb pár. Rendben? - vállba csaptam nevetve.
-Sunghoonie, zavarba hozol. - erre felnevetett, aztán elvette az adagját.
-Hozom a tiéd. - vette el.
-Kösz. - mondtam. Az asztalhoz közelítve megláttuk Sooyunt és Haewont. Egyből egymásra néztünk és elnevettük magunk. - Tényleg megcsináljuk? Elfogom nevetni magam. - mondtam.
-Csak nyugi. - mondta. Letette az asztalra a tálcákat.
-Bora! - ölelt át Sooyun. - Már megint kettesben? - húzogatta a szemöldökét.
-Igen. - mondtam. Erre Sunghoon összekulcsolta a ujjaink. Haewon szúrta ki előbb, neki egyből kiült a meglepettség az arcára. Vissza kellett fognom a nevetésem.
-Ülj, le édesem. - mondta Sunghoon. Alig bírtam visszafogni a mosolyom. Sooyun lesokkolt.
-Édesem? - ült le. A többiek is szépen lassan megérkeztek és leültek körénk az adagjaikkal.
-Baba, egyél. - rakott át az tálamra pár finom falatot. Ő is a nevetés szélén állva. Mindenki ránk kapta a fejét. Heeseung gyanúsan méregetett minket.
-Köszönöm. - mondtam. - Amúgy mit néztek? - néztem a többiekre.
-Titeket mi lelt? - kérdezte Jake.
-Titeket mi lelt? Úgy néztek ránk mint aki szellemet látott.
-Szerintem ideje vallomást tennünk, édesem. - mondta Sunghoon.
-Úristen! - ugrottak egymásnak Haewon és Sooyun.
-Tudtam! Tudtam! - mondta Sooyun ugrándozva.
-De, hogy jöttetek össze ilyen hamar? Még csak tegnap találkoztatok. - mondta Jay.
YOU ARE READING
My Ice Prince [Sunghoon ff.]
FanfictionBora 15 éves, elkezdi a gimnáziumot, ami azért különleges mert egy sport gimnázium, ami azért jött létre, hogy a fiatal sportolok álmait támogassa. Bora tipegő kora óta imádta a korcsolyát, de sosem kapott lehetőset arra, hogy bemutassa tegetségét é...