...Crrrrr!!... Zazvonil mi budík v 6:30. Otráveně jsem šla do koupelny kde jsem se převlíkla, udělala jsem si hygienu, namalovala jsem se a šla dolu kde jsem si dala müsli. Byl doma jen brácha který většinou spí do půl 12... Na stole ležel papír kde bylo napsáno: 'Skoč do obchodu!!! Kup to, co vždycky. Máma'. ,,Skvělí. Brácha snad ještě nikdy nic doma neuděl a já abych tady dělala otroka!" Říkala jsem si.
No.. Neni to moje pravá máma, moje pravá mamka zemřela když mi bylo 11.. Při autonehodě. Táta si našel novou ženskou. Jestli se tomu dá říkat ženskŠla jsem do kauflandu.
Rohlíky- mám, Salám- mám, (..)
Teď si prohlížim cedule na svelvy. ,,Ooo! 50% sleva na rajčata !!" Říkala jsem si, naštěstí pro sebe. Koukala jsem se na ceduli a šla. Vrazila jsem do někoho, ale málem jsem spadla, ale ten někdo mě chytil. ,,Promiň! Emm, já nechtěla!" Zrudla jsem jako to rajče ve slevě. Myslela jsem že se koukam do zrcadla. ,,V pohodě, ale příště se dívej spíš na cestu." Řekl a v tom momentě jsme oba vybouchli smíchy. ,,Nejsi náhodou ten ze Slzy? " ,,Jo, jsem." ,,Nádherně zpíváš." řekla jsem a usmála jsem se. ,,Děkuju!! A taky jsem ten youtuber, Hoggy. Znáš mě? Teda.. Hoggyho?" ,,Už jsem o něm slyšela, ale nesleduju ho." Smála jsem se. Přišlo mi docela divný mluvit v 3. osobě, když je to vlastně Petr. ,, No a, jak se vlastně jmenuješ?" ,,Linda." ,,Krásné jméno. Já jsem..." ,,Petr Lexa, vím.." Smáli jsme se. ,,Když ti dám moje číslo, nikomu ho nedáš a napíšeš mi??" Kývla jsem na náznak souhlasu. Známe se asi hodinku a přijde mi jako by jsme se znali celý život. Rozuměli jsme si, hodně..
Každý jsme se pak rozloučili a šli.O 2 MĚSÍCE POZDĚJI. (BĚHEM 2 MĚSÍCŮ SE VÍDALI SKORO KAŽDÝ DEN. BYLI DOBŘÍ KÁMOŠI.)
...Crrr... Crrr... Cr- ,,Prosím?..." ozvalo se z telefonu. ,,Ahoj Petře, to jsem já, Linda." ,,Ahoj Lidno! " ,,Hele, máš čas? Jsem doma sama." ,,Jasně že mám.. Mám přijít ?" ,,Jojo. " Řekla jsem mu. ,,Dobře, budu tam, do půl hodiny?" Souhlasila jsem a zavěsila. Šla jsem se upravit a převlíknout. Musím uznat že Petr je krásnej. Vzala jsem si černý šortky a bílé tílko s nápisem - Kiss Free. Rozpustila jsem si svoje hnědé vlasy a rozčesala. Ještě jsem se trošku namalovala (Make-up, korektor, řasenka a lesk na rty). Nic víc.. Někdo klepe.. (Aha.. "Někdo" :D) Otevřu..
,,Ahoj." pozdravila jsem.
,,Ahoj, sluší ti to" řekl. Prohlížel si mě. Koukl se na tílko. Stáli jsem mezi dveřmi a on neváhal. Dal mi pusu.. ,,No co?? " koukl se zase na tílko. Tlemili jsme se asi dlouho. Pak jsme šli dovnitř.
Z pohledu Petra.
Páni! Ta pusa byla krásná, ale moc krátká. Ona je tak úžasná a krásná, jiná než ostatní. Pochybuju že se jí taky líbím. Mam jí to říct? Nebo mam mlčet? - říkal jsem si během filmu. Seděli jsme na gauči kousíček od sebe. Odhodlal jsem se a chytl jí za ruku. Ona se na mě usmála a já jí úsměv oplatil. Pak mi dala hlavu na rameno.. Já byl v sedmém nebi..Film už zkončil. Seděli jsme a nevěděli co dělat. Tak jsme zapli můj mobil a šli jsme hrát flašku.. Stanovili jsme si pravidla.. Nesplníš otázku = 1 kus oblečení ze svého těla sundat.. Chvilku jsme hráli a já jsem se ocitla jen ve spodním prádle a Petr v boxerkách a v tričku. Petr zatočil flaškou pro mou otázku a on četl. : Přesně 1 minutu líbej člověka po tvé pravé ruce. Bez ohledu na pohlaví. Váhala jsem, ale pak jsem se naklonila a začla ho fakt líbat.
-Z pohledu Petra
Ježiši!!! Ona líbá tak nádherně!! Má zavřený oči! Je tak hrozně sexy! Ještě že neví že jsem si tu otázku vymyslel:3Říkal si během jeho nejkrásnějšího polibku.
Odtrhly jsme se asi po pěti minutách, protože jsme už nemohli dýchat. Nadechli jsme se a líbali se ještě docela dlouho. Pak jsem mu začala sundavat triko. Petr mě vzal do náruče a šel nahoru po schodech. Ukázala jsem mu dveře a Petr mě hodil na postel. Vásnivě jsme se líbali. Pak mi sundal podprsenku. Já mu sundala tričko a on se ocitl jen v boxerkách, a já v kalhotkách.
A pak ..POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ :* Další díl budu psát hned teď. (Protože mě to baví a nudím se)
Děkuju moc za přečtení :)
Jestli se vám to zatím líbí tak můžete zanechat ★ či komentář :)*
#We_Love_Hoggy