Další den jsme jeli k Petrovi na chatu.
Dneska jsem měla narozeniny. Petr to asi zapoměl. Jsem si 100% jistá že jsem mu to říkala.
Je odpoledne a přijel táta s 'mamkou'.. Petr byl v chatě, já na zahradě. ,,Ahoj Lindo. Hezké narozeniny.." Přál mi táta. Máma jen přikývla. Předal mi obálku. Byla tam nějaká karta. ,,Šetři si. Já jsem ti tam dával peníze už od doby kdy jsi se narodila. Když zemřela Tvoje mamka, její majetek jsem taky připsal na tebe. Tak to hned neutrať." ,,Děkuiu" Objala jsem tátu. Pak odjeli. Už byl večer a Petr se pořád neukázal. Šla jsem už domů (chata). Šla jsem do ložnice a tam Petr seděl na posteli. Všude po zemi byly listy růží. Všude kde to bylo možné byly svíčky. Byla to nádhera. Šel ke mě a začal mě vášnivě líbat. Pak jsme si lehli na postel a asi víte co se dělo. (To, tamto. :D .. Přijdu si trapně když to popisuju. :D.)
Potom si lehl vedle mě. Byli jsme udýchaní. ,,Miluju tě." Řekl mi. ,,Já Tebe." Ještě mi dal zlatý řetízek. Byl nádherný, ale na tu noc to nemá. Ještě mi dal růže. Tentokrát bílý. A čokolády atd..
Další den jsme jeli na CineTube.. Docela se mi ten nápad jet s nim a s Pavlem zamlouval. Tak jsem teda jela s nima. Po cestě jsme potkali Vidraila. Bože.. -.-
No co.. Snažila jsem se ho ignorovat. I když na mě házel ten jeho vraždivej pohled.Přijeli jsme limuzínou před kino a tam bylo hodně lidí.
Petr se tam snad všem podepisoval a fotil se s nima. Pak si vybíral balíčky a dopisy a byl strašně šťastnej že mu kdokoliv cokoliv dal.
Pak se pouštěli videa. A za nejlepší video pohár vyhrál/a/i....Ahoj.. Díl po dlouhé době.. Měla jsem toho hodně ve škole a pak jsem slavila narozeniny..
** Kdo chcete aby to vyhrál? Pište do komentářů,pls:*
Děkujuu moc za ★
#We_Love_Hoggy♥♥