,,Lásko, já tebe taky."
(...)
Je 10 hodin večer.. Pustili jsme si televizi a já během filmu usla.. Zbudila jsem se asi v 8 hodin a Petr nebyl v posteli. Máme v ložnici vstup do další místnosti. Šla jsem tam a Petr tam byl opřenej o postýlku se štětcem v ruce.. On přes noc dělal pokoj! Páni! Je nádhernej! Chudák.. Vzala jsem mu štětec z ruky a vzbudila ho.. ,,Lásko, je to překrásný, pojď si lehnout do postele.'' Nic neřekl jenom se usmál a šel do postele.. Je 11 hodin a já mu připravuju snídani. Petr byl vzhůru a obejmul mě zezadu.. ,,Ahoj, co chceš, míchaná vajíčka nebo palačinky? " ,,Panačinky.." řekl a pořád mě objímal. ,,Dobře..Emm.. Tak mě pusť ať ti mužů nandat.." ,,To je dobrý, chvilku to bez snídaně vydržim.." já jsem se otočila a naše rty se spojily. Chvíli jsme se líbali ..
Pak jsme se najedli a jeli jsme za jeho rodinou do Českých Budějovic. Cesta byla docela dlouhá a nudná.. Když jsme dorazili tak jsme šli dovnitř a hned ho mamka začala objímat. ,,Chyběl jsi mi Peťulko.. Ty musíš být Linda, ahoj.." ,,Dobrý den" Podali jsme si ruce a Petr se jen usmíval.. ,,Můžeš mi tykat.. " ,,Dobře." Šla jsem tam, kam Petr. Šel do nějakýho pokoje.. ,,Čus Filipe!" Pochopila jsem kde jsme. ,,Čau.. " ,,To je Linda.. Lindo, to je Filip." ,,Těší mě.." ,,Mě taky .." všichni jsme po trapném tichu dostali výbuch smíchu.. Filip se udiveně díval na moje obr velké břicho...
Přes noc jsme tu přespali. Asi ve čtyři hodiny ráno jsem se zbudila bolestí..
Ahoj, co se Lindě stane? Jak Péťa bude reagovat? Zkuste hádat, zítra nejdu do školy, jdu k doktorce. Takže bude čas na psaní..:D Chci straašně moc poděkovat za ★ i za přečtení, je toho fakt hodně.. :* Asi pro vás zítra udělám mega dlouhou část :)) aspoň 1000 slov zase :D Dobrou noc :**
#We_Love_Hoggy