*6.část*

1.8K 117 4
                                    

Uběhl asi rok a pořád jsme spolu. I bydlíme spolu. Hádáme se jenom proto, kdo koho miluje víc. Já jsem v 6. měsíci těhotenství a Petr je semnou šťastnej a těší se na miminko. Tedy spíše miminka.. Nenechali jsme si říct pohlaví.

,,Lásko, koupíme ten přebalovací pult?? " ptám se ho v obchoďáku.
,,Jo, ten je hezkej. Pak se musíme podívat na ten kočárek.." Připoměl mi..
Když jsme koupili vše potřebné tak jsme jeli domů.
,,Zlato, dneska přijede Expl0 jo? Má tady v Praze nějaký věci na práci tak tu přes víkend bude, pokud ti to nevadí." Řekl Petr. ,,Jasně že nevadí, vždyť je to kámoš.." ,,Dobře.."

,, Ahoj Peter!" zavolala jsem skoro přes celou zastávku. Petr byl někde se Slzou tak tam nebyl. (Jen doufam že to rozeznáte.. Peter - Expl0, Petr- Hoggy :D) ,,Ahoj" přišel ke mě a dal mi pusu na tvář..
Přišli jsme domů a já ho zavedla do pokoje pro hosty. Tam jsme seděli asi hodinu, protože jsme si povídali, co je u toho druhýho nového atd.. Pak bylo takový to nudný ticho.. ,,Chceš něco k jíd...." Nedořekla jsem. Začal mě líbat.. Já se bránila ale on mě držel. ,,Ahoj lidi jsem do.." přišel do místnosti Petr a hned zase odešel .. Bouchl dveřma.. Expl0 se lekl a pustil mě. ,,Ty hajzle jeden!!!!!!" Vlepila jsem mu takovou facku, že se divim že mu nevypadali všechny zuby!. On si jen chytl tvář a nechápavě se díval. Já běžela za Petrem. On si obouval boty.
,,Já se bránila!! On mě držel!!!!" ,,Jo, jasně.. Bránila.." ,,Petře!" začla jsem brečet. On se na mě chvilku díval a pak odešel.
Z pohledu Petra:
Jak mi to mohla udělat?! Nevim jestli říká pravdu, ach jo! Proč se to stalo zrovna mě? Je těhotná a my se pohádáme?! Petře! Ty idiote!!

Já prostě musela napsat ještě jednu část! :33 :D Snad nevadí že jsem udělala z Expla něco jako Vidraila :D
#We_Love_Hoggy

Hoggy ♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat