Karnelerimizi alıp eve gittiğimizde babam ve annem ortalamamın 39 olduğunu öğrenince beni cezalandırmış ve babaannemin Kara burundaki yazlığına gitmek zorunda kalmıştım.O iğrenç yazlığa gitmek istemiyordum.Wi-fi yok,site yaşlı dolu ve heryerde sarhoş adamlar geziyor.Zaten bütün yaz ders çalışmak zorunda olduğum için gidiyorum.Bu yaz tatili berbat geçecekti.
Babam babaannemin ihtiyaçlarını almak için siteye çok yakın bir markette durmuştu bende son ses müzik dinliyordum.Camdan etrafa bakarken biraz ötemizde küçük bir kız çocuğuna zorbalık yapan benim yaşlarımda ama 3 katım olan bir erkek grubu vardı.Kızın elindeki torbadan bir şeyler alıp kaçtılar.Hemen arabadan indim ve kızınyanına hızlı bir şekilde yürümeye başladım.Kız ağlamaktan öğürmeye başlamıştı.Onu sakinleştirdim ve babama seslendim, "Kızın adı Peri bir kaç oğlan onun eşyalarını çalmış."deyince babam kızın babaannesinin sitede oturduğunu ve ve kızın tatile buraya geldiğini birde benim yaşımda bir abisi olduğunu söylemişti.Babamla Peri'yi arabaya oturtup kemerini bağlamıştık.Peri ise korkudan baş parmağımı tutmuştu.Ağlamaktan o kadar yorulmuştu ki uyuya kalmıştı.
Yarım saat sonra siteye varınca bir terslik olduğunu anlamıştım babaannem babamın bahsettiği kadını sakinleştiriyor ama kadın ağlamayı kesmiyor.Siyah saçlı,1.90 boylarında saçı azıcık uzun bir çocuk sinirden deliye dönmüş.Bir kaç arkadaşı onu sakinleştirmeye çalışıyor.Babam babaannemin yanına inince Peri'nin kaybolduğunu söylemiş, bende Peri kucağımda hemen aşağı indim.Aşağı iner inmez kızın babaannesi seni Allah gönderdi diye teşekkür etmeye başladı.O 1.90 boylarındaki çocuk ise Peri'yi benden koparırcasına çekip almıştı.Teşekkür bile etmedi.Peri'nin abisi bu çocuktu.Öküz.
Saatler sonra
Yaşadıklarımı azda olsa sindirebilmiştim ve burayı tanımak için babaannemden izin alıp sahile doğru yürümeye başlamıştım.Çok güzel ama azıcık ürpertici bir parkın kaydırağına oturmuştum.Beste ile konuşurken arkadaki araziden sesler gelmeye başlamıştı.Bakalım neler olacakk?Yorum atın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazın Kıvırcık Dalgası
RomanceSınıfta kalan Zeynep ceza olarak babaannesinin sıkıcı yazlığında kalmaya zorlanır ancak hiç beklenildiği gibi bir yaz olmayacaktır.