10.Bölüm Bela

2 0 0
                                    

Burak odaya girdi."Zeyno ne oldu ya iyi misin?"
"Ne olmadı?! Ne gelmedi başıma?!Tüm ailem,hayatımdaki en değerli insanlar artık yok,kardeşim benim yüzümden öldü,sınıftan zorla geçtim ve çarpma bile yapamıyorum,annemler beni el üstünde tuttuğu için nasıl yalnız kalınır bilmiyorum ben ne yapacağım?!Başı boş kedi yavrusu gibi sokaklarda mı dolaşayım?!"

Burağı tüm gücümle ittiğimde koşuyordum merdivenlerdem aşağı indim ve terasta oturan Efe peşimden gelmeye başladı.Kolumdan tutup konuşmaya başladı.

"Nereye Zeynep pes mi edeceksin hemen?"

"Evet."dedim "Ben çoktan pes ettim.." elimi sertçe çektiğimde koşmaya devam ettim,Bir yandan koşup bir yandan ağlıyordum.Sonunda denizin kenarında ıssız bir kayalığa geldiğimde soluklanmak için oturdum.

Doğayı dinlemeye başladım.Ve hiç beklemediğim bir anda arkamdan bir ses duyuldu.
"Şu çıtıra bak sen.."nutkum tutulmuş bir şekilde arkamı döndüğümde bunun Efe'nin dövdüğü çocuk olduğunu gördüm.Ellerinde bira bir kaç kişiyle oturuyorlardı.
"Bana bırakın,bende bu." Dediğinde korkudan bacaklarımın titrediğini hissediyordum.

Çocuk ayağa kalktığında korkuyla koşmaya çalıştım ama çocuk ceketimden beni yakaladı.Beni sert bir şekilde kendine doğru çevirdiğinde neredeyse ağlayacaktım.Elleri ile yüzümdeki saçlarımı çekti ve konuşmaya başladı.

"Bugün bizim evde takılıcağız gelmek ister misin prenses?"

"Hayır teşekkürler."

"İstersin istersin.."diğer oturan çocuklara kaş göz hareketleri yapınca şimdi gerçekten korkmam gerektiğinin farkına varmıştım.
Elleri ile yüzümden omuzlarıma ve omuzlarımdan sırtıma ve sırtımdan da kalçama indiğinde onu inanılmaz kuvvetlice ittim ve koşmaya başladım.Sadece koşuyordum ne yolu biliyordum nede nereye gittiğimi.

Adamlar arkadan geliyorlardı ve bir den bir tane gölge gördüm o kişiye doğru koşmaya başladım.Yanına bir şekilde vardığımda onu tanıdığımı fark ettim..Efe.
"Zeynep ne oldu sana böyle iyi misin?!" Sesi gerçekten telaşlı geliyordu.
"İyiyim."dedim soluk soluğa "Gidelim!" Deyip kolunu çekiştirirken adamlar çoktan yanımıza gelmişti.

Fight mı çıkacajk acaba (k)🌍🌍
Yorum atınmm

Yazın Kıvırcık DalgasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin