Efe bana soğuk yapmıyordu.Nasıl bir durumda olduğumuzu anlamıştı.Babaannem iyi değildi ve evde tek kalmaya korkuyordum.Babaannem bir ay kadar yoğun bakımda kalacaktı.Eve giderken Efe bende bir terslik olduğunu hissetmişti.
"Zeynep istersen sende kalabilirim yani yanlış anlama...sadece huzursuz gibi geldin."
"Sorun yok.Ben iyiyim."Kapıyı kapatıp inerken Efe'de inip kolumdan tuttu.O sırada Burak'ın sesini duyduk "Size iyi akşamlar!"Efe hafifçe sırıtıyordu.
"Tamam ama kolumu bırak." eve girdik ona bir yer yatağı hazırlamıştım.Birden bir soru sordu " Film izlemek ister misin?" "Olur." Diye yanıtladım sanki Efe beni ele geçirmişti.Ona hayır diyemiyordum.Filmi ben seçmiştim konusunu bilmiyordum öylesine açmıştım.Efe film oynamaya başlar başlamaz "Oooo!Sıkıntı var dedi." Neyden bahsettiğini bilmiyordum.
Film ilerledikçe Efe daha çok sırıtıyordu ben ise filmi izlemiyor babaannemi düşünüyordum.Ama bir süre sonra rahatsız olmaya başlamıştı.Efe birden televizyonu kapattı.
"Seçimin midemi bulandırdı."deyip gitti ne olduğunu anlamayıp şok içinde Efe'ye bakıyordum. "İyi geceler." Deyip çıktı.Ne olduğunu anlamayıp filmi oynattığımda utançtan kızarmıştım.
Film inanılmaz cinssel şeyler içeriyordu ve Efe onla cinsel ilişkiye girmek istediğimi düşünüyordu tam bir aptaldım.
Hızlı adımlarla hemen utançla Odama çıktım Efe uyumamıştı ve konuşmaya başladım.
"Yemin ederim filmin içeriğini bilmiyordum lütfen yanlış anlama gitmek istersen anlarım."
"Belki ben istiyorumdur?"Şok içinde mal gibi suratına baktım.Utançtan domatese dönmüştüm ve sonra birden gülmeye başladı. "Şaka!"diye bağırınca "Salak!" Deyip odama gititmHala kıpkırmızıydım..Hemen odama geçip yattım.Uyuyamıyordum.Aklımda o vardı.Tazmanya canavarı Efe!Eğer gerçek olsaydı ne yapardım diye düşünürken niye gülüyordum.Bu hoşuma mı gitmişti?Saçmalama Zeynep.Bir yandan babaannem bu durumdayken gülmek doğru değil deyip içimdeki kara huzursuzlukla uyumaya çalıştım.Ama olmuyordu aklımda Efe vardı.Ondan hoşlanıyor muydum?HAYIR! Ya da evet bilmiyorum tanrım..
Bütğn akşam sadece kıvırıcık dalgalı saçlarını düşündüm onun,bana neler oluyordu? Efe beni bir denizin dalgaları gibi ordan buraya savuruyordu.
Derken telefonuma bir mesaj geldi"Uyu artık.." bu Efe'dir diye düşünüp odasına gittiğimde Efe mışıl mışıl uyuyordu içime bir sıkıntı düşmüştü.Bir anneannem ikide gizemli kişiBu yaz nasıl geçecekti?
Yorum atın laつりつりりしつしりにりにりねゆふぬらね
Yorum atın la ちるつりつつりすり
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazın Kıvırcık Dalgası
Storie d'amoreSınıfta kalan Zeynep ceza olarak babaannesinin sıkıcı yazlığında kalmaya zorlanır ancak hiç beklenildiği gibi bir yaz olmayacaktır.