Sabah uyandığımda Efe yoktu.Onu umursuyor muydum?Hayır hayır..
Aklımda hala dün olanlar vardı.Evde domates gibi geziyordum.Kahvaltı için aşağı indiğim zaman Efe ,Burak ve Mert beni burada bekliyorlardı.Onlara ne oluyor tarzı bir bakış atınca konuşmaya başladı Mert.Efe'ye baktığımda bana acı içinde bakıyordu.
Açıklaması zor,kendini kaybetme lütfen.Sakin olmaya çalış.Biz hep yanındayız...Zeynep annen ve baban..babaanneni alıp buraya gelirken kaza yaptılar.Başın sağolsun.
Hani bazen atan kalbiniz atmıyor gibi gelir ya,benim ki gerçekten atmıyor.Ruhu ölmüş bir kalp fiziksel olarak atsa ne olacak ?Aile diyebileceğim kim var şimdi?Deniz'in dalgaları arasında kayboluyorum sanki...
Gerçektende Deniz'in dalgaları arasında kayboluyordum.Göz kapaklarım kapanıyordu ve engel olamıyordum.Her zaman ki gibi belimde iki çift el hissettim ve artık bu ellerin sahibinin o olduğunu biliyordum.Efe...
Uyandığımda başımda sadece Burak vardı.Ancak oda uyuyordu. Kafamda fiziksel bir acı yoktu canımı gerçekler yakıyordu.Nefes alamadığımı farkettim ,boğuluyordum.Kendimi banyoya attım ve felaketleri çektiğimden ayağım kaydığında ise tekrar gözlerim kapanırken bir yandan da yaşlar süzülüyordu aklım bunu almıyordu.Belki de onlar artık kalbimde de yaşamıyorlardı.Bir şekilde dayanacaktım.
Başımda kimse olmadığında evde olduğumu anlamıştım ağlamıyordum.Artık ağlamaya da gücüm kalmamıştı.Sadece yatakta üşüyerek yatarken Efe içeri daldı.Uyandığımı fark etmemişti.Yataktan doğrulduğumda bana bakıyordu.Bana bir şeyler söylemek İstiyordu ancak yapamıyordu kalbi dayanmıyordu sanki buna.Konuşsa ağlayacak ama aynı zamanda kocaman bir dağ gibi duruyor karşımda sanki hiç yıkılmayacak.Bir şey demeden gitti.Odada kaldım ,düşündüm telefonumu elime aldığımda Beste'den "135 cevapsız arama 203 mesaj" adlı bildirimi görünce hemen aradım onu.
Alo Zeynep kafayımı yedin sen kaç gündür yazmıyorsun.
Özür dilerim pek iyi değildim.
Neyin var?
Annem ve babam...ve anneannem vefat etti.
Ne! Nasıl?
Trafik kazası...
Bestede bende susmuştuk.Gözlerimden yaşlar akarken ağlamamı duymuş olacak ki Burak koşarak yanıma geldi.Bekleyin azıcık ahhaahahhahahahah☠️☠️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazın Kıvırcık Dalgası
RomanceSınıfta kalan Zeynep ceza olarak babaannesinin sıkıcı yazlığında kalmaya zorlanır ancak hiç beklenildiği gibi bir yaz olmayacaktır.