__________________
•Seungmin'den•
Evde öylece oturuyordum. Aslında öylece oturuyor sayılmam. Çünkü 1 saat sonra Changbin ile buluşacağımızı düşünüp duruyordum. Uzun zaman sonra ilk kez baş başa kalacaktık. O yüzden biraz heyecanlıydım. Hatta erkenden hazırlanmıştım bile.
Herşey güzel gidiyordu. Ta ki Felix grubumuza o mesajı atana kadar.
Felix
Acilen atacağım konuma gelin!*konum*
Mesajı gördüğüm gibi cevap yazdım.
Neden ki?
Felix
Sorgulama Seungmin. Sadece dediğimi yapın.Derin bir iç çektikten sonra attığı konuma bakmıştım. Burası meydanda bir kafe idi. İyi de bu kadar acil olan şey neydi?
Zaten hazır olduğumdan dışarı çıkıp ayakkabılarımı giymiştim. Bir yandan da söyleniyordum tabi. Ne güzel Changbin ile buluşacaktık...
Kafeye vardığımda Felix, Jeongin ile beraber masada oturuyordu. Bende direk karşılarındaki sandalyeye oturmuştum.
"Bu kadar acil olan ne Felix?" diye sinirle sormuştum. Eğer saçma birşeyse cidden kötü olacaktı onun için.
"Seungmin, Changbin ile sonra da buluşabilirsin. Ama bu konu bekleyemez tamam mı? "
Ona göz devirmiş ve diğerlerini beklemeye başlamıştım. Ve hepsi tam vaktinde gelmişti. Bir buluşma ayarlasak hayatta böyle yapmazlar ama...
"Eee Lixie, konu ne bakalım?" diye sormuştu Hyunjin gülümseyerek.
"Minho hyung ile Jisun-"
"CİDDEN ÖNEMLİ OLAN ŞEY BU MUYDU?" Konuşmasını bitirmesine izin vermeden atlamıştım farkındaydım ama yani cidden...
"Seungmin sakin olur musun? Önce bir bitirseydim konuşmamı." diye sitem etmişti Felix.
"Üzgünüm." deyip çenemi kapatmış ve onu dinlemeye devam etmiştim.
"Minho hyungu son 1 haftadır göreniniz oldu mu? Okula gelmiyor malûm. "
Doğru ya. Ben tamamen unutmuştum onu...
"Ben görmedim." demişti Changbin. Ben ise ona katıldığımı belirtmek için kafa salladım.
"Ve aynı zamanda Jisung son 2 haftadır daha da tuhaf davranmaya başladı. Bu işte bir tuhaflık yok mu sizce de?"
Onun bu sorusunun ardından hepimiz durup düşünmüştük. Sahi Jisung artık hiç yüzümüze bakmıyordu. Üstüne Minho hyung 1 haftadır okula gelmiyordu bile.
"Minho'yu arayan var mı içinizden? Yani son 1 haftadır kimse mi haber almadı?" Chan hyugun sorusu ile herkes boş boş birbirine bakmıştı.
"Pekâlâ neden şimdi aramıyoruz?" Jeongin bunu dediği gibi telefonunu çıkarmış ve Minho hyungunu aramıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•You Never Know• (MinSung) ²
FanfictionYou Never Know'un ikinci kitabıdır. Yan Shipler:Hyunlix Başlangıç: 29.12.2022 Bitiş: 28.02.2023 Cover Desing By: sakuranisy