_________________
"Ya Minho!"
Minho, Jisunglar'ın evine gitmişti. Şu anda ise beraber yemek yapıyorlardı. Evet bu aslında Yujin'in işiydi. Ama onlar çok istekli olunca onları kıramamıştı.
Minho, Jisung'un yüzünü birazcık una bulamış olabilirdi...
"Oops, üzgünüm." dedi gülerek. Sözleri ile yaptıkları fazlasıyla çelişkiliydi.
"Pekâlâ, sen kaşındın!" Minho'nun kendisine yaptığını bizzat ona uygulamıştı. İkisinin yüzü de beyazdı şu anda.
"Şunları doğrayabilir misin?" diye sordu Minho, domatesleri göstererek.
Jisung onaylayıp bıçağı eline almış ve doğramaya başlamıştı. Yemekler az çok bitmiş sayılırdı. Şimdi ise salatayı hazırlıyorlardı. Bugün onlar için özel bir gün sayılırdı. Çünkü onlar sevgili olduktan sonra ilk kez Jisung'un babası ile yüz yüze gelecekti Minho. Beraber yemek yiyecekleri fikri onu biraz korkutsa da yine de mutluydu.
Jisung domatesleri doğrayıp kaba koyduktan sonra hâlâ yemek ile uğraşan Minho'nun arkasına geçip ona sarılmıştı.
"Beni seviyor musun Minho?" diye sordu ona gülümseyerek.
"Soruyor musun gerçekten?" dedi gözünü çorbadan ayırmadan.
"Ama ağzından duymak istiyorum ben!" dedi bir bebek gibi.
"Seni seviyorum Jisungie." demişti ardından.
"Beni değil de çorbayı seviyor gibisin." deyip ondan ayrılmış ve kollarını göğsünde bağlamıştı.
"Çorbayı kıskanıyor olamazsın..." demişti gülerek.
"Ona bana baktığından daha çok bakıyorsun bir kere. Kıskanmam normal!"
Minho kahkaha atıp pişen çorbanın altını kapatmıştı. Ardından ona dönmüştü.
"Küçük bir bebek gibisin gerçekten. Gel buraya." deyip kollarını iki yana açmıştı. Jisung ise itiraz etmeden kollarının arasına girmişti.
.............................
Yemek yeme fastı bitmişti. Bu yüzden Jisung'un odasına geçmişlerdi.
"Baban gerçekten iyi biriymiş." Kendi babası ile onu kıyaslayınca kendi babasından utanmıştı...
"Bugün burada kalamaz mısın?" diye sordu ona. Gitmesini istemiyordu.
"Eve gitmem daha doğru olur Jisung. Ama bir gün söz kalacağım."
Jisung suratını asıp dudak büzmüştü.
"Bir şey diyeceğim. Benim Lee Know olduğumu nereden biliyordun? O gün şaşkınlıktan sormayı unuttum."
"Ah o olay... Aslında son zamanlarda ki davranışlarından anlamıştım. Ve sen beni görmedin ama en son seni gördüğümde maskenin olmadığı bir ana denk geldim."
Minho pek şaşırmamıştı. Daha erken anlayacağını düşünüyordu çünkü.
"Sahi neden söylemedin ki bana? "
"Söyleyemedim. O benim gizli kimliğimdi. Kimse bilmiyordu, bilmelerini istemiyordum da. Tek rahat olduğum zaman Lee Know olduğum zamandı bir aralar..."
Bunu biliyordu. İlkokuldan beri zorbalık gördüğünü öğrenmişti o gün Jisoo'dan.
"Peki bir şey soracağım. Lee Minho mu Lee Know mu?" deyip gözlerinin içine bakmıştı. En merak ettiği şeydi bu.
"Kahretsin bu zor... Düşünmem için zaman ver."
Minho kafasını salladı.
"Lee Minho. Ben seni, sen iken seviyorum. Belki asıl senin Lee Know olduğunu düşünüyorsun ama değil. Sen Lee Minho'sun, Jisung'un Lee Minho'su."
Minho'nun yanakları yine kızarmış ve kıpkırmızı olmuştu.
"Lee know daha çok hyung gibi hissettiriyor ama muhtemelen. Tavsiye aldığım bir hyung ... Sahi hep içimi döküyordum değil mi?"
"Eunji'ye olan aşkını bile ona söyledin." dedi Minho yüzünü asarak.
"ONA AŞIK DEĞİLDİM BEN! Sadece hoşlandığımı sanıyordum."
"Sahi neden birden vazgeçtin ki ondan?"
"Sizin hakkınızda konuştuğu bir kaç iğrenç şey duydum. Ve ailem hakkında..."
__________________
Minho son iki yıldır hayatının en iyi yıllarını yaşamıştı. Artık arkadaşları vardı. Hatta bir sevgilisi bile vardı. Her şeyden çok sevdiği sevgilisi...
Artık sınıfta ona zorbalık yapan kimse yoktu. -Eunji'nin lafları hariç-
Notlarının artması ile öğretmenlerinin de gözdesi olmuştu. Arkadaşları bu yüzden onunla gurur duyuyordu. Bir ara ona zorbalık yapan kişi ile şu anda kankalardı. Daha ne isteyebilirdi bu hayattan?
Muhtemelen iyi bir aile...
Hayatında olan tek ve en büyük eksiklik buydu. Annesi bir kenara ama en azından bir baba sevgisi isterdi. Belki bir gün o da olurdu?
Jisung'un hayatı, Minho'nunkine göre zaten harikaydı. Ama tabi bir kaç kusurları vardı. Kore'ye ilk geldiklerinde Jisung'a olan katı davranışları mesela... Ama Minho sayesinde bu şeyleri de ortadan kalkmıştı. Gerçi Minho hâlâ neden onun yüzünden olduğunu anlayamıyordu. Kendisi ne yapmıştı ki?
Önceden doğru düzgün arkadaşı olmayan Jisung'un şimdi 7 arkadaşı ve bir sevgilisi vardı.
Aslında ilk günden beri Minho'ya karşı farklı hissediyordu...
•Son•
Bu ne kadar resmi final olsa da tam olarak final denemez. Sadece ficin bitmesi gerekiyordu o kadar. Umarım sizi çok sıkmamışımdır. Umarım sevdiğiniz bir fic olmuştur.
Merak etmeyin bunu böyle bitirmem. Özel bölümler gelecek. (Muhtemelen iki tane)
Aklınızda sorular varsa buraya yazabilirsiniz.
Ve bitirmeden önce teşekkür etmem gereken (en başta tabi)üç kişi var.
Biri tabiki Hyunbin-Udy
Gerek kapak için olan yardımı olsun gerek fice yazdığı yorumlar olsun. Her şey için çok teşekkür ederim.Ve her ficime yorum yazan en büyük destekçim Euchae... İnan ki her bölüm attığımda senin yorumlarını dört gözle bekliyorum hskaoakskznz
mixtesoro
Senin bana olan desteğini anlatmama gerek yok bence... Her ficimi okuyan bir diğer kişisin galiba.Tabi diğer okuyan ve destek veren kişilere de çok teşekkür ederim 💙
Kendinize iyi bakın ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•You Never Know• (MinSung) ²
FanficYou Never Know'un ikinci kitabıdır. Yan Shipler:Hyunlix Başlangıç: 29.12.2022 Bitiş: 28.02.2023 Cover Desing By: sakuranisy