𝟏

2.3K 143 145
                                    

נקודת מבט סופיה

"ד-דיי, תפסיק" אמרתי ושנאתי כמה חלשה נשמעתי באותו הרגע. "תסתמי כלבה אחת! את בטוח לא אמרת לחבר שלך להפסיק נכון זונה?" הוא שאל ודחף אותי על הרצפה "אני לא עם אף אחד-ד,אנחנו רק ידידים-ם"
קולי נשבר כשאני מנסה לשכנע אותו שלא היית עם אף אחד."אז למה את מסתובבת איתו?" הוא שואל אותי ובאותו הזמן דוחף אותי על הרצפה, גורם לי להתרסק ולדמעות לזרום על פניי.
"אנחנו רק ידידים, אני מבטיחה" אמרתי בזמן שגופי רועד״תפסיקי להתראות איתו״ הוא לא אמר,הוא פקד. ״אבל למה? אנחנו רק מדברים״ חזרתי על עצמי כמו תקליט שבור, כאילו זה מה שיעזור לי והבכי שלי התחזק כאשר הרים מהרצפה את מחבט הבייסבול שלו ״את כזאת תמימה, חושבת שמישהו באמת ירצה להיות ידיד שלך״ הוא גיכך כשראה את המבט המבולבל על פניי. ״אל תגידי לי שאת לא רואה איך מסתכלים עלייך, אף אחד לא באמת מתעניין בך הם רק רוצים להשכיב אותך״ הוא אמר וחבט בראשי עם מחבט הבייסבול כך שהכל מסביבי החל להיטשטש ולבסוף ראיתי שחור.

התעוררתי מהסיוט כשגופי רועד ומזיע,זאת לא הפעם הראשונה שאני חולמת עליו ועל מה שהוא עשה לי וידעתי שזה גם לא יפסיק בזמן הקרוב. הרמתי את הטלפון מהשידה שלידי וראיתי שהשעה היא 4:20 בבוקר ומיד קיבלתי התראה מהתזכורות שהיום בשעה 20:00 תהיה פגישה עם שלושה אנשי עסקים שרוצים להשקיע במועדון החדש שאני אפתח בעוד שבוע "midnights". לאחר עוד כמה דקות שנשארתי במיטה החלטתי שאכנס למקלחת זריזה ואצא לריצה.

My Sweet Nightmare Where stories live. Discover now