𝟑

1.1K 102 18
                                    

נקודת מבט סופיה

התעוררתי על מיטה רכה להרגשת טיפות מים מטפטפות עליי.
ניסיתי להתרומם אך היה לי קשה לזוז לאחר השינה. רגע מה שינה? חטפו אותך מטומטמת! נזפתי בעצמי ונתנתי לעצמי סטירה דמיונית בראשי.

הרגשתי את ידי השמאלית אזוקה לראש המיטה בזמן שידי הימנית הייתה חופשיה.

התרוממתי בכוח והדבר הראשון שראיתי הוא אנזו מחזיק כוס מים בידו, מסתכל עליי משועשע. ״מה לעזאזל אתה רוצה?״ שאלתי אותו במה שרציתי שיצא צעקה אך במקום יצא כלחישה צרודה.

״וואו נסיכה חשבתי שאף פעם לא תתעוררי מההשפעה של ה*קטמין״ הוא צחק ואני הבטתי בעיניו במבט רצחני,מעכלת את מה שהוא אמר לי הרגע. ״קטמין?! אתה הזרקת לי סם של פאקינג סוסים?!״
צרחתי עליו והוא התחיל  לצחוק.

״מצטער נסיכה אבל את מתנהגת ממש כמו סוסה,הייתי צריך להתנהג בהתאם״ הוא משך בכתפיו וצחק.

״אידיוט״ מלמלתי והושטתי את ידי לכוס המים שהחזיק בידו והוא מיד העביר לי אותה,לא עברה שניה ושפכתי את כל תכולתה על פניו ושיערו.

הוא הסתכל עליי בעצבים והעביר יד בשיערו השחור ולפתע שמעתי מישהו מכחכח בגרון,הסתכלתי לפינת החדר וראיתי גבר שרירי עם שיער כהה שנופל ועיניים כחולות יושב על כורסא בסוף החדר ומסתכל עלינו,

בטח אחד החמורים של אנזו. ״מה לעזאזל אתם רוצים ממני?״ שאלתי אותם בעצבים.

החמור בצד רק ישב מבלי לדבר לעומת אנזו שרק גיכך, ״הקאפו יגיע בקרוב ואת תצטרכי להתנהג בהתאם. בלי מילים מיותרות או התנהגות מתנשאת,הבנת נסיכה?״ הוא שאל בהתגרות והנהנתי,עד כמה שרציתי להגיב בחזרה ידעתי שאני לא יכולה להסתכן עד שאדע למה אני נמצאת פה ואיך אני אצא מכאן.

אנזו הלך לייבש את שיערו בזמן שאני ישבתי על המיטה עם יד אחת בלבד פנויה. חברו של אנזו פשוט ישב בשקט וככה נשארנו לכמעט חמש דקות,בדממה.

כעבור כמה דקות אנזו חזר והתקדם לכיווני ״הקאפו מחכה לנו למטה״ היה כל מה שהוא אמר לחברו אך עשה זאת כשאר נשען לכיווני והסתכל אל תוך עיניי,לפתע שמעתי קליק מאחורי ראשי והרגשתי את ידי משתחררת.

הוא נשאר מעליי כשפנינו צמודים לעוד כמה שניות בודדות ובזמן זה יכולתי לבחון את פניו ויכולתי לראות פלסטר גדול על הלחי השמאלית שלו וחייכתי מעט,יודעת שזה בגללי.

לפני שיכולתי לעשות עוד משהו הוא התרומם והלך לכיוון הדלת, ״את תבואי אחריי ולא תגידי כלום אלה אם כן שאלו אותך זה מובן?״ הוא שאל אותי והנהנתי.

התרוממתי מהמיטה וצעדתי אחריו בשקט,ירדנו במדרגות ובדרך הייתה מראה ובמבט מהיר שהספקתי להסתכל ראיתי פלסטר קטן מונח על הלחי השמאלית שלי ושיערי הגלי היה מבולגן,סידרתי את שמלתי שעלתה מעט והמשכתי ללכת כאשר אנזו כבר בסלון וקרלוס הולך מאחורי.

התיישבתי בספה ואז דלת הבית נפתחה וראיתי לא אשר מחואן רודריגז הקאפו של ספרד. הוא לבש חליפה שחורה וצעד אלינו בצעדים
מעט עקומים.

מה לעזאזל עובר על הזקן הזה? כשהגיע אלינו הוא הסתכל אל תוך עיניי והתחיל לחייך חיוך רשע מעט,חושף את שיניו הצהובות. ״סופיה..הרבה זמן לא התראנו,את לא חושבת כך?״ הוא שאל וגיחך שראה שאני לא מוציאה הגה מפי. ״את יודעת למה את נמצאת פה,סופיה?״
הוא שאל ואמר את שמי בזלזול.

,אלוהים תתן לי כוח כי אני לא אהיה מסוגלת לשלוט בידיים שלי בעוד רגע.
החזקתי את ירכי בחוזקה ולחצתי עליה,מעסיקה את עצמי. הנדתי בראשי לשלילה פעם אחת והוא חייך חיוך שרצה לגרום לי להקיא.

״את נמצאת פה כי אביך היקר החליט להתעסק איתנו שוב ולהפציץ את המועדונים שלנו,בנוסף לזה הוא שלח לכאן את האנשים שלכם להרוג את החיילים שלנו,לא באמת חשבתם שנעבור על זה בשתיקה נכון?״ הוא שאל ואני שקעתי במחשבותיי, מה לעזאזל עשית סופיה? הכל באשמתך.

לפתע הוא הרים את פניי אליו,נלחמתי בדחף שלי לדחוף את ידו המגעילה ממני.

״חשבנו איך אפשר להתנקם בו והבנו שמה יותר טוב מאשר לגנוב את האוצר של המאפיה האיטלקית?״ הוא שאל בלגלוג ושחרר את סנטרי.
אנזו וקרלוס עמדו מצדדי כמו שני חיילים,לא מתערבים לרגע.

תיקחו אותה לחדר למעלה ושימו עליה עיניים,עד שאני אחליט היא לא תצא מכאן,זה מובן?״ הוא שאל אותם והם הנהנו. ״כן קאפו״ הם אמרו והוא יצא מן הדלת.

לפתע אנזו משך אותי מידי באגרסיביות והעמיד אותי על רגליי.
הוא לא חיכה לרגע וכבר משך אותי לכיוון המדרגות. ״תשחרר אותי אנזו!״
צעקתי עליו וזזתי בפראות אך הוא רק חייך.

״את רואה נסיכה? את מתנהגת בדיוק כמו סוס״ הוא אמר וחייך אליי בהתגרות. עלינו חזרה לחדר בו היינו ויכולתי לסרוק אותו טוב יותר.
קירות החדר היו לבנים וכך גם המיטה הענקית שבמרכז החדר,היו שתי שידות עשויות מעץ בצדדי המיטה ועוד שידה גדולה בצד החדר,בסוף החדר,קרוב יותר למה שהנחתי שהיה חדר הארונות הייתה כורסה אפורה,אותה אחת שחברו של אנזו ישב עליה.

אנזו הכניס אותי לחדר ונעל מיד כך שאני לבד לגמרי בחדר.
נשארת עם המחשבות שלי.
וחושבת על איך לעזאזל אני יוצאת ממה שהכנסתי את עצמי אליו.

*קטמין- סם הרדמה סינתטי,לרוב משתמשים בסם במרפאות וטרינריות בתור סם הרדמה או אלחוש.

My Sweet Nightmare Where stories live. Discover now