Kadın farkında değildi sevildiğinin.! Adam farkında değildi sevdiğinin.!
İtalya | venedik (San Marco) 01/01/2021 18:50
"Amy yeter artık! Neden, babam gibi konuşmayı kesmiyorsun?" sıkıntılı bir nefes verip önümdeki yemeğe döndüm. Albert beyaz clasik, şampanyasından bir yudum alırken "Armida haklı, Amy yeter artık! Kapat şu konuyu, en iyisini yaptı benim güzelim." ellerini yanaklarıma koyup güç vermek istercesine okşadı, bir gözünü kırpıp rastlamam için gülümseyince aynı şekilde ona karşılık verdim. "Teşekkür ederim Albert. Bana bu konuda hak veren, bir tek sensin." dediğimde Amy suratını asmış bizi izliyordu, yerinde kıpırdanıp ayağa kalktı. arkasına bakmadan gidicekti ki, aklına bisey gelmiş gibi duraksadı. "siz ikiniz daha yakınsınız, tabi özür dilerim. Armida sadece seni korumak istemiştim. " diyip gittiğinde hüznünü anlıya biliyordum. bu bencilliği yaptığıma inanamıyorum, Albert ile birbirimize destek olucakken onu nasıl dışlamıştık. tam peşine giricektim ki, kapı sesini duydum çoktan gitmişti.
🪔
Göz kapaklarımı delip geçen gün ışığının sızılı aydınlığı ile gözlerimi açtığımda, saatin daha 8:20 olduğunu gördüm. kapımın hızla açılmasıyla refleks'le üstümü örttüm. içeri giren Albertı görünce ,çatık bakışlarımı ona yönelttim."Albert sana kaç kere diyorum.." demiştim ki, Albert koşar adım yanıma geldi.! "üzgünüm güzelim fakat durum acil! " dediğinde ne olduğunu anlamdım. bisey arıyormuş gibi, deli misali sağa sola yürümeye başlıyınca, yataktan doğruldum ve iki elimin avuç içlerini birbirine bastırarak. kafamı öne eğdim bu şekilde ondan merhamet dilicektim. "Albert tatlım senden merhamet diliyorum, lütfen deli gibi davranmayı bırak ve bana ne olduğunu söyle! sabah sabah bu ne oğlum ya.! " Albert yerinde durdu ve tek ayağının üstünde bana döndü. "güzelim magazin açmaya çalışıyorum, senin bu dağ kaçkını sizin holding hakkında açıklama yapıyordu. " diyip sustu gözlerim şaşkınlıktan kocaman olurken, bir an onun hakkında duyduklarım aklıma geldi "magazinden nefret ediyor, gece clup'larina uğramıyor, soğuk nevale anlayacağın. "
tabi ya peki bu neydi. aklımdakileri dağıtıp Albert'a döndüğümde, o çoktan kanal kanal geziyordu. "Albert dur dur orda aç hemen hadi.! " diye bağırdım, ne söylediğini merakla bekliyordum. muhabir, muzır bakışlarını bu ayıya yönetirken. dudağının kenarını kışkırtıcı bir biçimde etmiyordu.
" Aref bey duyulanlara göre Armida Gemma sizi holdinginden kovmuş bunlar doğrumu efendim " diye sorduğunda, keyfim yerine geldi. Bi kadın tarafından küçük düşürülmek onun açısından hiç iyi olmayacaktı. Aref büyük bir alayla güldüğünde kaslarım çatılı, neye gülüyordu bu adam! "bayan lewies'ti değilimi?" diye soru yöneltince, muhabir büyük bir tutku ile başını evet anlamında salladı. "Albert, bu kadın şakamı yapıyor tatlım. bu dağ ayısına yürüdüğünü söyleme bana.! " dediğimde televizyona o kadar dalmıştı ki, beni duymadı bile. muhabirin kahkahası ile bende programa kilitlenmiştim. Aref cıt cıt diye bir ses çıkarıp, başını kınarcasına iki yanına salladı. "Armida Gamme, Aref barlas kimmiş öğrenecek! bayan lewies, bilirsiniz istediğimi alma konusunda ne denli ısrarcı olduğumu. " dediğinde kadın, büyük bir hayranlık ile ona bakıyordu bu çapkın tavırları, onun nasıl biri olduğunu gözler önüne sunuyordu. öfkeden ellerimi yumruk yapmış olduğum yerde tepiniyordum."Albert, kapat tatlım şunu bu dağ kaçkınının sesini duymak istemiyorum! " Albert televizyonu kapatıp yanıma oturdu. "Armida, bu adam sana açık açık meydan okuyor, güzelim galiba bu sefer fazla ileri gittin duy..." elimi kaldırıp onu susturdum, ellerimi çenemin altına koyup tatlı tatli gülümsedim. "Albert, Albert tatlım sen beni hiç tanımamışsın ama hodri meydan tatlım, o bir gelirse ben iki giderim.! " o sırada içeri Amy girdi. biliyordum geleceğini biliyordum, biz hep kavga ederdik ama aramızdaki bağ Bi arkadaştan fazlaydı. onu görünce yerimden hızla kalktım, koşarak boynuna atladım. "Seni özledim Amy, dün öyle yapmak istemedim ben sadece. " diyip sustum oda bana sarılıp. "Sorun yok Armida, sabah magazini izledin mi? Bu dağ ayısı iyi bir dersi hak etti! asıl o Armida Gemma kimmiş öğrenme vakti geldi! ne oluyorsa beraber olsun tatlı kız. " yanağımı sıkıp Albert'ın yanına oturdu. ben duşa girerken ikisi koyu sohpete kalmıştı, yirmi beş dakka sonra duştan çıktığımda, ikiside hala yatağımda sohpet ediyordu onları görünce tebessüm ettim. dolabımdan gri eşorfman takımlarımı aldım, giyinme odasına doğru iki adım attım fakat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELZEM
Teen FictionSoğuk tavrıyla itlaya'da nam salmış bir adam. Onun keskin buzlarını yıkacak bir kadın. Beklenilmeyen bir aşk pençesinde gelen bir intikam. Kökenlerinden gelen kanlı bir miras kaçılması gereken ağır yükler kapıların ardında derin sırlar yok etmek...