Mam na imię Gabriela Pusej, mam 16 lat, chodzę do liceum w Ruchowie na profil humanistyczny(chce być prawnikiem). Mieszkam w internecie, który znajduje się w szkole obok, tam poznałam miłość swojego życia - Patryka Dix'a. Gdy pierwszy raz go zobaczyłam, zastanawiałam się nad jego wiekiem( coś pomiędzy 12 a 40). Wyglądał na bardzo dojrzałego mężczyznę, jego piwne oczy zasłaniały jego tłuste włosy z zakolami. Zawsze jak go mijałam jebało od niego szczochem, jednak nie przeszkadzało mi to w nim ponieważ, miał w sobie to coś.
Był to późny poniedziałkowy wieczór. Wróciłam po długim weekendzie do najlepszego miejsca na ziemi - internatu. Przez całą przerwę świąteczną myślałam tylko o nim. Robiłam zadanie z mojego ulubionego przedmiotu, jakim była historia i słuchałam pierdolenia mojej współlokatorki Janki Alexis. Nagle usłyszałam dźwięk pukania, byli to chłopcy z pokoju nr 7. Weszli do pokoju i zapytali się co robię, odpowiedziałam cicho: '' O-odrabiam z-zadanie... ''. Wtedy podszedł on i powiedział:
- Pomóc ci mała?
- Mała to jest twoja pała! - wykrzyczałam zdenerwowana.
- Spokojnie maleńka, chcę ci tylko pomóc.
Usiadł obok mnie. Patrząc na moje zadanie, nachylił się i położył rękę na moim udzie. Momentalnie zrobiłam się mokra. W tym czasie Janka rozmawiała z pozostałymi chłopakami, lecz po jej minie widziałam, że ma dość. Chciałam zachować się jak prawdziwa przyjaciółka i i ich wygonić, jednak musiałam wykorzystać sytuację i pozwolić Patrykowi mi pomóc. Miłą atmosferę, zepsuła Ewelina Gwóźdź, która chciała pilnie porozmawiać z Janką. Chłopacy z pokoju 7 wyszli, ponieważ wszyscy w internacie się boją Eweliny, to pewnie przez krwisty kolor jej rudych włosów(myślą że kogoś zabiła). Przez całą noc myślałam o dzisiejszym robieniu zadania z Patrykiem, nie mogłam spać, ale w końcu zasnęłam.
CZYTASZ
Głębokie doznania
Humor16-letnia dziewczyna ze zwyczajnym życiem, poznaje w internacie chłopaka marzeń, odmienił on jej życie. Ich relacja jest bardzo skomplikowana, lecz czy wszystko się ułoży? tego dowiecie się czytając tą świetną rozwijającą lekturę.(18+ jest dużo scen...