Wstałam po 2 godzinach snu, ponieważ całą noc myślałam o nim. Ubrałam się szybko, w moje seksowne cipognioty, aby Patryk miał na co popatrzeć. Przechodząc przez korytarze ckziu, witałam się każdym z każdego kąta ściany, słyszałam jak ktoś mówi: '' Hej Pusej! '', jestem jak widać bardzo popularna przez moje cipognioty. Nagle, zobaczyłam Patryka Dixa rozmawiającego z tą pizdą Waginą. Kinga Wagina to moja odwieczna przeciwniczka i wróg, nienawidzę jej ponieważ klei się do Dixsusia. Patryk pewnie z nią gada tylko dlatego że jak się schyla to widać jej stringi wpijające się w cipe, zastanawiam się nad zakupem takich. Poszłam na lekcje, było bardzo ciekawie, ponieważ to profil humanistyczny. Dostałam 5 z zadania w którym pomógł mi Patryk. Uważam, że Patryk powinien iść na humana aby ze mną tam kręcić a nie kręcić te pierdolone auta na mechaniku. Wracając do internatu, pomyliłam piętra i pokój. Weszłam przypadkowo do sali biologicznej. Wtedy zobaczyłam coś, czego już nie odzobaczę. Patryk Dix siedział na ławce a Kinga tuż przed nim na krześle z jego chujem w ustach. Pierwsze co pomyślałam to '' kurwa ale on ma gigantycznego kutasa'', jednak otrząsnęłam się i chwilę później poczułam ukucie w sercu. Patryk spojrzał na mnie i krzyknął:'' Gabrysia to nie tak jak myślisz...! ''. Odepchnął Kingę od siebie i wtedy sperma zaczela rozpryskiwac sie po klasie, jego siuras byl opuchnięty i stał jak szalony. Wtedy wybiegłam z sali a tuż za mną wybiegł Patryk, nawet nie zdążył założyć spodni a jak biegł. Jego kutas skakał w górę i w dół.. (było to bardzo gorące, ale byłam zbyt przejęta by zwracać na to uwagę.
CZYTASZ
Głębokie doznania
Humor16-letnia dziewczyna ze zwyczajnym życiem, poznaje w internacie chłopaka marzeń, odmienił on jej życie. Ich relacja jest bardzo skomplikowana, lecz czy wszystko się ułoży? tego dowiecie się czytając tą świetną rozwijającą lekturę.(18+ jest dużo scen...