Wracając ze szkoły, postanowiłam że po wczorajszym dniu, pasowałoby zaszaleć. Udałam się więc na zakupy wraz z moją współlokatorką Janką Alexis do słynnego rossmana w Ruchowie. Gdy weszłyśmy do środka, moją uwagę odrazu przykuły szampony i płyny do ciała, ponieważ słyszałam że robią one dobry poślisk. Janka postanowiła, że kupi kapcie w kształcie chujów, ponieważ jej idolka seksmasterka takie ma. Wszystkie płyny, wyglądały dobrze, jednak zobaczyłam ten jedyny idealny płyn. Był to płyn do mycia o zapachu owoców leśnych. Uznałam, że Patryk lubi dzikie kobiety, więc płyn o zapachu owoców leśnych będzie idealny. Szybko pobiegłam do kasy, zapłaciłam i przez całą drogę podniecałam się zakupem swojego płynu. Janka ubrała odrazu swoje nowo zakupione kapciochuje i popierdalała w nich jak szalona, zirytowało mnie to gdyż ja miałam być tą dziką. Wieczorem udałam się do internatowej łazienki dla kobiet. Ubrałam swoje nowe seksowniejsze majtki Victoria's Secret i czerwony stanik. Myjąc się moim nowym płynem, wpadlam na pewniem pomysł. Gdy się umyłam, ukradłam Jance wstążkę, której używała do pakowania prezentów na mikołajki. Postanowiłam, że znowu poświęcę swoje nowe majtki aby Patryk znowu je ze mnie zdarł. Poszłam do męskiej łazienki i obwiązałam się nią. Usłyszałam podskakiwanie chuja, odrazu wiedziałam że idzie Patryk. Zawołałam go swoim dzikim odgłosem, ponieważ miałam dziś być tą szaloną,dziką kobietą. Patryk otworzył kabinę, gdy mnie zobaczył odrazu mu stanął. Podszedł do mnie i powoli rozwiązywał. Okazało się że za mocno związałam wstążkę na cipie i ten idiota nie umiał tego rozwiązać. Postanowił, że to pierdoli i zaczął mi wkładać, przebił ją swoim mocarnym penisem. Patryk pobił rekord, tym razem doszłam w 3 minuty. Jednak nie mogliśmy się długo cieszyć chwilą, ponieważ do łazienki przychodzili kolejni chłopcy aby się umyć. Patryk stwierdził, że był to najlepszy prezent jaki mógł kiedykolwiek dostać. Udałam się do swojego pokoju, rozmyślając o tym co się działo przed chwilą. Było niesamowicie, lecz w mojej cipie nadal była wstążka.
CZYTASZ
Głębokie doznania
Humor16-letnia dziewczyna ze zwyczajnym życiem, poznaje w internacie chłopaka marzeń, odmienił on jej życie. Ich relacja jest bardzo skomplikowana, lecz czy wszystko się ułoży? tego dowiecie się czytając tą świetną rozwijającą lekturę.(18+ jest dużo scen...