Rozdział 11 Czworokąt

248 0 0
                                    

Kiedy zobaczyłam drzazgi w mojej cipce w lusterku doznałam szoku. W panice ściągnęłam wszystko z siebie i pobiegałam. Biegłam do interantu bardzo szybko a moje cycuszki podskakiwały rytmicznie. Dotarłam do interantu cała zgrzana. W pośpiechu wybiegłam do pokoju a potem stanęłam jak wryta.
Na środku podłogi leżała Daga Porąbana, miala na sobie tylko top ale i tak widzialam przez niego cale jej cyce. Obok niej leżała Nigwatówa, która wkładała jej wielkie dildo w dupe. Kiedy mnie zobaczyły Niga wsadzila głębiej dildo a Porąbana zajęczała tak głośno, ze słyszeli ją na planie pornolu na drugim końcu świata. Podeszłam do nich podniecona, ale potem przypomniałam sobie, że mam drzazgi w pizdzie. Pokazalam im to a one podeszły do mnie na kolanach. Kazały mi usiąść i rozłożyć nogi. Zrobiłam to, a one zaczęły wyciągać drzazgi, robiły to powoli a ja choc mnie bolalo to i tak sprawiało mi to przyjemność. Gdy proces dobiegł końca Niga nachyliła się nade mną i zaczęła lizac, ssac i całować moją mokrą cipe na przemian. Z tylu za nią stała Daga ktora wpychała jej sztucznegi wielkiego kutasa tak mocno, ze o malo nie skonczyla z głową w mojej pizdzie. Bylo nam tak dobrze. Potem do pokoju wszedl chłopak. Nigdy wczesniej go nie widzialm ale  byl czarny. Gdy nas zobaczył uśmiechnął sie i zaraz juz stał przy mnie bez spodni. Ucieszyłam sie bo podobno czarni mają wielkie kutasy. Schylił się i wepchnął swojego wielkiego czarnego penisa do moich ust. Zaczal na mnje podskakiwać i doslownie pieprzył moje usta. To było niesamowite i niepowtarzalne. Chce to powtórzyć.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 07, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Głębokie doznaniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz