-1-

187 9 4
                                    

"Ngh"
"Ri-rin"
"Mhmmm~"
"Be-bekle biraz lü-lütfen"

"Osamu"
"Bu seni güzel hissettiriyor, değil mi..?"
.
.
.

" I STAY OUT TOO LATE
GOT NOTHING IN MY BRAIN ..."

Atsumu'nun mükemmel (!) sesiyle uyanmıştım. En azından söylediği şarkı biraz olsun kafamı dağıtmıştı ama NEDEN BÖYLE BİR RÜYA GÖRMÜŞTÜM Kİ ŞİMDİ?!

Kendime gelebilmek adına önce banyoya gidip yüzümü yıkamalıydım. Banyoda beni Atsumu ve mikrofon olarak kullandığı tarağı karşıladı. Atsumu hiç istifini bozmadan şarkıyı söylemeye devam ediyordu.

"... MY EX-MAN BROUGHT HIS NEW GIRLFRIEND SHE'S LIKE OH MY GOD BUT I'M JUST GONNA SHAKE ..."

Daha sonra geldiğimi fark etmiş olacak ki bana dönüp bağırarak "GÜÜ-NAAAYY-DINN!!!!" deyip şarkıya kaldığı yerden devam etti.

Atsumu normalde de böyleydi ama bugün üstünde fazladan bir heyecan vardı.
O bugün farklı şehirlerde yaşadıkları için sık sık görüşemediği Omi-kun'yla buluşacaktı.

Ben ise bugün takım buluşmasına gidecektim. Yaz tatili olduğu ve takımın bir kısmının burada olmamasından dolayı çok kişi olacağımızı düşünmüyordum. Ama Rin'nin orada olacağından emindim.

Rin hiçbir takım buluşmasını kaçırmaz ve mutlaka albümü için en az 15 fotoğraf çekerdi. (Bunların büyük bir kısmı bizim ifşalarımızdan oluşuyor.)

Onu göreceğim için içten içe heyecanlıydım ama gördüğüm rüya aklıma gelince heyecanın yerini utanç almaya başlamıştı. Kulaklarıma kadar kıpkırmızıydım. Bunun üzerine hemen yüzümü yıkayıp Atsumu'nun yanına, mutfağa gittim.

Atsumu'nun neredeyse yakacak olduğu ekmekleri alıp tabaklarımıza koyarken o da buzdolabından birkaç tane kahvaltılık çıkarıp masaya yerleştirdi.

Birkaç dakika sonra masaya oturduğumuzda Atsumu kıpır kıpırdı ve durmadan ama DURMADAN (yemek ve nefes molası vermek dışında) Omi-kun'unu övüyordu.

O yeni bir cümleye başlarken artık dayanamayıp biraz dikkat çekmek amacıyla ellerimi hafifçe masaya vurarak ayağa kalktım. Atsumu çok takmamış olacak ki konuşmaya devam ediyordu. Ben de en sonunda sözünü bölerek konuşmaya başladım.

" Benim artık gitmem gerekiyor yoksa buluşmaya geç kalacağım. Sen de çıksan iyi olur, Omi-kun'unu bekletmek istemezsin sonuçta."

Dediklerim üzerine Atsumu hemen saati kontrol etti. Ağzına ekmeğini tıkıp üstünü değiştirmeye odasına giderken ben de arkasından onu takip ederek odama gittim.

İkimiz de odalarımıza girince ilk işimiz dolabı açıp ne giysek derdine düşmek oldu. Gerçi Atsumu ne giyeceğini haftalar öncesinden belirlemişti ama ultra (!) kararlı bir insan olduğu için konbininde değişiklikler yapıyordu.

15 dakikanın sonunda kendimizi evin dışına anca atabilmiştik. Atsumu benle vedalaştıktan sonra (sanki akşam görüşmeyecekmişiz gibi) o sahil yoluna, bense durakların olduğu tarafa yürümeye başlamıştım.

----------------------------------------------------

Kısa Not:

SELAMM,
Bu yazdığım ilk hikaye, yanlışlılar vs varsa şimdiden kb.
İlk bölüm biraz kısa oldu, diğer bölümleri daha uzun yazmaya çalışacağım.
Bu hikayeyi aklımda pek bir şey olmadan yazıyorum, sonrası hakkında pek bir fikrim yok :')
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. Byee

(414 Kelime)

Wasting Time - SunaOsaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin