„Člověk nedosáhne osvícení imaginací světla, ale tím, že si uvědomí temnotu."
Carl Gustav
Prolog
Místnost osvětlovalo pouze pár svící a oheň plápolající v krbu. Před sebou spatřil vysokou postavu, která, stojící k němu zády, bez sebemenšího pohybu zírala do plamenů. Bílé rozpuštěné vlasy ženě sahaly pod lopatky, přiléhavé šaty zvýrazňovaly její štíhlou přitažlivou figuru. Když k němu otočila hlavu, zarazil se. Vůdčí síla, která z ní vyzařovala, mu byla dobře známa. Budila v něm jako vždy respekt a díky velkým činům, které v jeho přítomnosti v minulosti vykonala, i nezlomnou oddanost. Hleděla na něj s obvyklou dominancí. V jejích očích však protentokrát zaznamenal i něco dalšího. Napětí.
Přistoupil o pár kroků blíže a uklonil se. „Má paní."
„Po celodenním vyjednávání s Brazilcema na mě čeká jedna osmnáctiletá křehotinka, celá nedočkavá až ji ochutnám. Mluv rychle. Co tak důležitého máš na srdci, že to nemohlo počkat až po večeři?"
Po dvou stech dvanácti letech v jejích službách věděl dobře, že jeho paní je momentálně v rozpoložení, kdy stačí jeden chybný krok a může přijít o hlavu, nebo přinejmenším o končetinu.
„Omlouvám se za vyrušení, nicméně jste mi řekla, že informace o Mariiny smrti mají největší prioritu."
Úsměv se jí náhle ze tváře vytratil a vystřídalo jej ohromení. „Pokračuj. Co jsi se dozvěděl?"
Dovolil si nepatrný úsměv. „Jak víte, téměř dvouleté pátrání po tom, co se ve skutečnosti Marii stalo nevedlo nikam. To ale proto, že jsme se zabývali pouze těmi pravděpodobnými scénáři. Když jsme tyto možnosti vyčerpali, dal jsem se po cestě nepravděpodobna a na něco jsem narazil."
Ačkoliv věděl, že to není rozumné, dopřál si ve svém vyprávění dramatické pauzy.
„Marie se krátce před svou smrtí stýkala s jistými lidmi. Přesněji s mužem a ženou. Tito dva tvořili pár. Setkávali se za účelem šoustání ve třech, pro Marii typické, nicméně, svou náklonost nedlouho poté zaměřila pouze na onu ženu."
Oči bělovlasé ženy potemněly. Téměř zašeptala. „Naznačuješ snad, že Marii zabil pouhý člověk?"
Zavrtěl hlavou. „Nic takového. Tak daleko ve svém pátrání nejsem a zdálo by se to být velice nepravděpodobné, že? Zvážil jsem však možnost, a ta se nabízí více uvěřitelná, že Marii mohl zbavit její existence novopečený upír."
Chtěl pokračovat, ženino zdvihnutí ruky ho však přinutilo mlčet. „Ne, to není možné. Dohoda zněla jasně. Marie neměla právo proměnit kohokoliv bez mého vědomí."
Pokrčil rameny. „Znala jste jí dobře stejně jako já. Marii, na rozdíl od většiny vašich poddaných, nikdy nešlo zcela přimět k poslušnosti. Celé je to pouze hypotéza, pokud se však ukáže být správná..."
„Máme tu upíra naprosto bez kontroly." dokončila za něj větu s očima černějšíma než vesmírná prázdnota.
„Najdi ji, pokud existuje. Vyraz okamžitě."
Znovu se poklonil. „Jak si přejete, má paní."
Chystala se mu pokynout, že může odejít, když v tom ji napadla myšlenka. „Pokud to udělala ona, nezabíjej ji. Přiveď ji sem."
Později
Podzim 2023
Saunový ráj v Holešicích, malém městě na východě Čech, byl místem, kam lidé jezdívali relaxovat. Krom několika saunových prostorů různých teplot a vůní si zde člověk mohl vychutnat také páru, vířivku, odpočinkové místnosti s lehátky a útulnou restauraci. Obecně se však vědělo, že pod maskou relaxačního ráje se zde lidé scházeli i za jinými účely. Věděla to i Viktorie, pohledná, pět a dvacetiletá žena, jež se o ráji dozvěděla prostřednictvím komunity internetové erotické seznamky „amateuri.cz". Davida, svého o rok mladšího přítele, musela k návštěvě tohoto zařízení nějakou dobu přemlouvat.
ČTEŠ
SwingersCZ
VampireDruhý díl z trilogie. !!! Anotace obsahuje spoiler k prvnímu dílu "Threesome CZ" !!! Petr a Hana nyní kráčí po světě jako novopečení upíři. Zvykají si na nadlidské, fyzické schopnosti, pestřejší jídelníček a díky zvýšené sexuální touze také na mnohe...