Epilog

44 0 0
                                    

Samuel trénoval v tělocvičně již půl druhé hodiny, když pocítil únavu. Rád trénoval pozdě v noci, nikým nerušen. Provedl ještě poslední sérii kombinovaných úderů, jež cvičil proti neviditelnému soupeři. Úder zleva, poté zprava, úhyb, čtyři rychlé údery na solar a výkop. Těšil se na sraz, který se měl konat za týden. Po dlouhé době se uvidí se spoustou svých přátel včetně Nicolase, dávného parťáka, se kterým prošel již mnoha nebezpečenstvím. To on ho naučil technikám mnoha bojových umění, věděl ale, že Nicolas umí ještě víc, než mu stačil ukázat. Samuel se díky svému příteli hodlal v boji zdokonalit natolik, že při příštím střetu s tím slizkým hadem Vilémem bude on vítěz, nikoliv poražený.

V Nicolině podzemním úkrytu krom tělocvičny nechybělo ani luxusní domácí wellness. Otřel si ručníkem pot z čela a odebral se do vedlejší místnosti, malé šatny, kde se svlékl do naha. Myslel si, že takto v noci tu bude sám, jako obvykle. Dámské šaty, různobarevné krajkové kalhotky a podprsenky pohozené na lavici před skříňkami tomu ale nasvědčovalo opak. Osprchoval se a nahý vkročil prosklenými dveřmi pokryté vlhkostí do místnosti s bazénem a bublající vířivkou. Nikoho zde neviděl. Zamířil k sauně. Vedle dveří na háčcích spatřil pověšené čtyři bílé ručníky. Vešel dovnitř. V místnosti panovalo přítmí a horko jako v pekle. Čtyři ženy položené na dřevěných sedačkách k němu ve stejný moment zvedli hlavu. Jejich nahá, štíhlá těla pokrytá potem v Samuelovi okamžitě vyvolala touhu.

„Dámy." oslovil je na pozdrav a rychle si sedl, aby tak skryl nastupující erekci. Byly to již tři dny, co měl sex se zelenovlasou Nicol, jeho dlouholetou kamarádkou, se kterou však na rozdíl on ní nikdy nechtěl navázat romantický vztah. Tři dny bez sexu byly pro upíra dlouhá doba na to, aby se dokázal plně ovládat v přítomnosti čtyř nahých bohyň. Rozbušilo se mu srdce, když ve tmě rozeznal Hanin obličej.

„Ahoj fešáku." prohlásila Natálie. Veronika, Michaela a Hana se k ní s pozdravy postupně přidaly.

„Já už mám dost holky, teď je čas na Relax v bublinkách." Michaela vstala a se slovy „Počkáme na tebe kocourku, ne že na nám někam utečeš.", odešla z místnosti. Její tři přítelkyně ji záhy následovaly. Samuel si pečlivě prohlédl tři nahá, nesmírně sexy pozadí, když v tom na sobě pocítil Hany pohled, která k němu náhle, jako poslední odcházející otočila ve dveřích hlavu. V jejích očích spatřil chtíč, ale ne, jen to. Viděl vášeň, zároveň i stud, i když si myslel, že to on je ten, kdo z přítomnosti tolika krásných žen pociťuje rozpaky. Nerozuměl tomu, proč se tak cítí. Stud přeci nepatřil k povaze upíra, který trtká jako králík, kdykoliv k tomu má příležitost. Za svůj život spal s nesčetně ženami, výjimečně i muži, takto se ale jako upír nikdy necítil.

Strávil v sauně dobrých dvacet minut, pak vstal, znovu se osprchoval a nahý zamířil k vířivce. Čtyři krásky byly ponořené ve vodě od pasu dolů, smály se a popíjely Bohemia sekt ze sklenic k tomu určených, přičemž se jim ňadra zvolna pohupovala při každém pohybu.

„Tady ho máme. Nezapomněl na nás."

„Samozřejmě, že nezapomněl, přeci by si tohle nenechal ujít." opáčila Michaela, stiskla Haně ňadra a jemně zkousla jednu z bradavek. Když Hana s výrazem plna vzrušení zasténala, Samuel se již nedokázal nadále bránit erekci. Jeho žilkovaný úd se vytvaroval do maximální velikosti. Hana mu pokynula ukazováčkem, aby se k nim přidal, a on se nenechal dlouho pobízet. Vstoupil do teplé, vířivé vody a posadil se. Bohyně se něho sesypaly jako kobylky na potravu. Jedna po druhém mu do uší šeptaly sladká slůvka, jako by to měly předem nacvičené.

„Děkujeme ti za záchranu."

„Mnoho ti dlužíme kowboji."

„Si dokonalý chlap."

„Přijmi náš vděk."

Během slov si střídali v rukou jeho penis, když se posadil výše na kraj vířivky, zapojili jedna po druhé i svá ústa. Vděk, který k Samuelovi ženy cítili za svou záchranu, kterou on kompletně zorganizoval, nebyl nikterak předstíraný. Jako první si ho vzala Michaela. Pohupovala se na něm v rytmu hudby, kterou slyšela jen on., Každý z jejich orgasmů byl ženami oslavován nadšenými výkřiky, smíchem a popíjením šampaňského. Následovala Veronika. Hana se dostala na řadu až poslední. Právě na ni se Samuel těšil nejvíce. Všem byl za krásné milování vděčný, vážil si jejich díků, kdyby si však mohl vybrat, byl by tu nejraději s Hanou o samotě.

Hana k němu přistoupila, políbila ho, pak se nadzvedla a zasunula do sebe jeho mohutnou chloubu. Okamžitě zasténala. Byl to ještě intenzivnější požitek než kdysi na zámku, když se s ním milovala prvně. Začala pomalu, pak zrychlila. Samuel Hanu náhle popadl, zvedl ji do výšky zadkem k němu si ji posadil na kraj vířivky. uchopil ji za vlasy a tvrdě přirážel, tak jak si to Hana pamatovala. Jako by ženy vycítily jejich touhu mít se pouze sami pro sebe, odebraly se kus stranou, kde položily na podlahu ručníky. Lehly si a vytvořili pomyslný trojúhelník, kde zapojili do práce své zkušené jazýčky.

Hana vřískala slastí. Jejich vzájemná touha se zdála neukojitelná. Pak se ale něco změnilo. Skrze všechny sladké emoce, které se v tu chvíli drali na povrch, pocítila Hana poprvé v životě v srdci něco, co se jí nelíbilo, něco, co dokázala pojmenovat až hodiny po samotném aktu. To slovo znělo „nevěrná".

Konec


Třetího dílu se dočkáte již brzy, děkuji, že jste se dočetli až sem. Jsem rád, že se vám příběh Hany a Petra líbí :) Recenze, komentář potěší :)

Můžete se těšit i na bonusovou kapitolu, která odhalí, co měl Vilém na práci, když ve třetí části zanechal Hanu a Petra celé odpoledne čekat v autě v Hradi Králové.

SwingersCZKde žijí příběhy. Začni objevovat