Část druhá: Nabídka, která se neodmítá

106 5 0
                                    

Noc strávená v Holešicích byla pro oba dva uspokojující. Při návratu do Prahy se Petr za volantem usmíval na cestu, zatímco Hana poslední hodinu ve svém sedadle podřimovala.

Byly to již téměř dva roky, co se Hana stala upírem. Netrvalo dlouho, a i přes své obavy, především kvůli Petrovu naléhání, darovala nesmrtelný život i jemu. Nová existence však znamenala i jisté změny. Skrývat své tajemství před lidmi se ukázalo být snadné, tedy alespoň prozatím. Oba si byli vědomi toho, že jednoho dne si lidé kolem nich všimnou skutečnosti, že nestárnou. To byl však aktuálně budoucí problém. To, co museli řešit hned do začátku, byla strava. Hlad po krvi. Lidské jídlo se ukázalo býti nepoživatelné, stejně jako upírská krev, která na rozdíl od té lidské páchla a chutnala kysele, jak zjistili, když se pokusili ochutnat navzájem. K jejich potěšení alespoň tekutiny jejich tělo nadále vyžadovalo. Dokázali se opít, stále jim chutnala Coca-Cola. Zhruba jednou týdně ovšem dospěli do bodu, kdy se bylo třeba najíst. Bloudit v noci městem a vysávat opilé bezdomovce, pro ně začalo být brzy pod úroveň. Není totiž krev jako krev. Velmi rychle přišli na to, že krmit se mladou, sladkou krví přitažlivého jedince je o moc uspokojivější než smradlavý vousáč z ulice.

Pod falešnými jmény tedy začali o víkendech jezdit, jak tomu časem začali říkat, na lov. Po celé republice navštěvovali diskotéky, bary, veřejné wellness, bazény, plesy, koncerty a tak podobně. Vyhledávali zkrátka místa, kde se mohli seznamovat a tím pádem se i dobře najíst. Prvotní nervozita a pocit viny šly rychle stranou. Byli co byli a s tím nemohli nic udělat. Nemuseli zabíjet, podobně jako ve většině upírských filmech, aby přežili. Bohatě stačilo z kořisti vysát pár deci krve. Krmení se pro ně stalo rovněž zábavou. Na místech, kde lovili, se obvykle dobře pobavili a velice často si se svou kořistí vychutnali sex, který se po přeměně na upíra ukázal být potřebný. Většina lidí, se cítí být značně nadržená, řekněme po několika týdnech bez orgasmu. U upíra se tyto pocity objevovali již druhý den po vydatné souloži. Dva až pět dní bez sexu se daly se zatnutými zuby vydržet. Více dní znamenalo muka, kdy by ojeli i suchou větev v lese. Pocit, kdy se upír napije krve, by se podle Hany a Petra, dal přirovnat k orgasmu. Není natolik intenzivní, za to trvá delší dobu. Ovšem, jak později zjistili, ve spojitosti se skutečným orgasmem upírovi přináší doslova nepopsatelné blaho.

Petr, stále se usmívajíc na silnici před sebou, vzpomínal na okamžik, kdy se předchozí noc zakousl do hnědovlasé krásky, zatímco ve stejném momentě naplnil její lůno svým semenem. Slast, kterou v tu chvíli pociťoval ve svém krátkém, lidském životě nepoznal. Hana otevřela oči, zívla a spokojeně se protáhla.

„Dobré ráno."

„Dobré." opětovala pozdrav a usmála se.

„Vstáváš akorát. Do půl hodiny jsme doma. Ve stojánku máš kafe."

„Děkuju, to je milý."

Oddělala víčko od plastového kelímku a s radostí přičuchla ke kávě. Polovinu do sebe obklopila téměř naráz, pak pootevřela okénko a zapálila si cigaretu. V minulosti kouřit přestala, to však bylo ještě před tím, než se stala nesmrtelnou bytostí, jež cigarety nyní na životě nijak neohrožovaly.

„Takový sympaťáky jako včera jsme snad ještě nepotkali. Co myslíš?"

Petr pokýval hlavou. „Jo. Škoda, že není bezpečný setkávat se se stejnými lidmi vícekrát."

„To máš pravdu." odvětila Hana posmutněle, když si vybavila ranní odchod z bytu Davida a Viktorie. Leželi na posteli, stále v bezvědomí, vydáni jim na milost a nemilost. Toužila jim poděkovat za krásný večer, vzít si na ně kontakt s možností oplatit jim pozvání na návštěvu. Nebylo to ale možné. Jakmile se upír napije své kořisti a uvolní tak část svého jedu, takřka okamžitě člověk ztrácí vědomí. Po probuzení si naštěstí nevzpomíná, co se stalo. Člověk si v takovou chvíli myslí, že jednoduše usnul. Něco v jejich nitru mu však říká, že ne všechno proběhlo tak, jak se jeví nejpravděpodobněji. Stopa po kousnutí o tom i ledacos vypovídá.

SwingersCZKde žijí příběhy. Začni objevovat