Saudade

600 55 38
                                    

"Neler saçmaladı bu herif anlat bakalım bana"

Derin bir nefes almış elimdeki çatalı tabağa bırakmıştım.

"Ya bak şimdi telefonum caldı tamam mı arayan yabancı numaraydı bende tanımadığım için açmadım. Sonra mutfağa gidip su içecekken kapı çaldı bende gittim açtım, hiç kim olduğuna bile bakmadım biraz malım iste. Hiçbir şey demeden oturma odasına geçti bende peşinden gittim. Sacma salak konuştu bende küfür edince üzerime yürüdü. Ellerimi tuttup falan bende ayağımla buruşuk sikine tekme atıp kaçtım."

Son sözümün ardından nisbet yapar gibi kapak çekmiş, bıraktığım çatalımı elime almıştım.

"Şikayetçi olsana, yüzünde kızarıklıklar var"

"O kadar sert mi sıkmış?"

"Evet o kadar sert sıkmış orospu"

"Fotoğrafını çeker sonra şikayetçi olurum"

Sözlerimin ardından kahvaltımızın bitmesiyle birlikte Yoongi benimle uzun bir konuşma yapmış ardından akşam için bir şeyler yapmaya karar vermiştik. Bu kararımızdan sonra Yoongi biraz daha kalıp yanımdan ayrılmıştı. Bende dün olanlardan sonra kendimi rahatlatmak için duşa girmiş ve biraz da olsa bedenimi rahatlatmıştım.

Duştan çıktıktan sonra aynaya bakmış ve çenemedi ki hafif morlukları görmüştüm, kızarıklıklar morluklar dönmüştü. Yüzümü gördükten sonra bileklerime de bakmış ve aynı morluklarına orada da olduğunu görmüştüm. Kendimi kötü hissetmemek adına çeneme ve bileklerime önce krem sürmüş, ardından fondoten ve kapatıcı ile üstünden geçerek morlukları kapatmıştım.

Her şeyi hallettikden sonra saçlarımı kurutmak için kurutma makinasını alarak saçlarımı kurutmuş ve şekil vererek toka takmıştım. Bir sürü  hello kittyli tokamı saçıma geçirmiş, ardından da bir kaç fotoğraf çekip çocuklara atmıştım. Biliyordum bu olanlardan sonra böyle pek sakin durmam normal değildi ama yapmam gereken tek şeyin bu olması gerektiğini de çok iyi biliyordum. Ben ne kadar korkup kendimi gereceksem o kadar zorlanacaktım..

Banyodan çıktıktan sonra şu son olanlardan dolayı kendimi dersime veremediğimi fark ederek dersimin başına geçmiştim. Biraz tümce kalıpları çalışmış biraz da Korece konuşma diline çalışarak ara vermiştim. Ara verdiğimde bizimkilere yazmış akşam kesin içmeye gidip gitmeyeceğimizi sormuştum. Cevap alamadığım için mutfağa giderek kendime kola almış, döndüğümde de arkadaslarımdan cevap aldığımı görmüştüm. 

Kedicik Kook ve Zarganaları

Kook;
İçiyoruz değil mi?

Yoon;
İçiyoruz diye biliyorum ben

Hem sen nasılsın, iyi misin biraz daha?

Jimin;
Geliyorum bende

Joon;
Dün aramışsın o kadar, bir şey mi oldu?

Kook;
O soruyu sormak için biraz geç kaldın, boşver

Yoon;
Cidden siktir et Joon anlatırım sana sonra

Jin;
Bir şey mi oldu? Ben gelemiyorum da

Joon;
Siker atarım lan köpek bozma planı

Jin;
Ben gelmiyorum kardeşim var mı diyeceğin?

Allahın dürzüsü

Joon;
Siker siker çoğaltırım seni orospu çocuğu

Ineffable Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin