Kicsi vagyok. Apa mindig is azt mondta hogy én mindig is kicsi voltam. Most vagyok öt éves és nagyon szeretek oviba járni!
Mindig van az oviban egy fiú de sajnos nem tudom hogy hívják csak néha le szokott mellém ülni játszani. Megölel és megy is rajzolni. De már egy hete nem jött játszani a fiú.
- Szia Nazi vagyok! És te? - kérdeztem a fiútól. Majd megöleltem nagy karját. Tényleg nagy karja van neki.
- Soviet. - mondta Soviet majd kezénél fogva húztam dinózni.
- Miért nem jöttél velem játszani? Talán nem vagy már a barátom? - kérdeztem szomorúan.
- Én a barátod vagyok csak apa azt mondta ne játszak veled. - mondta Soviet.
- Soviet megfogjatom a kezed? - kérdeztem álmosan.
Majd barátom felé fordultam. Megkértem az óvó nénit had aludjak Soviet mellett. Nagyon szeretem Sovietet! Kedves fiú.
- Persze. - felelte Soviet. Mire megfogtam nagy meleg kezét.
- Soviet aludhatok melletted? - kérdeztem újra Soviettol. Majd kezét kezdtem lobàlni hogy biztosan rám figyeljen.
- De utána alszol? - kérdezett vissza Soviet. Majd föl emelte piros autós takarójàt.
- Ígérem hogy utána alszok! De nézd Soviet a macimat! Ugye milyen aranyos!? - kérdeztem majd Soviet mellkasát át öleltem.
- Nekem apa sose vett plüss macik. - mondta szomorúan Soviet.
- Ha nagyon szeretnéd neked adhatok. - mondtam csukott szemmel.
- Hé fiúk kelljetek fel! Itt vannak értetek a szüleitek. - keltegetet minket az óvó néni.
Föl ültem majd körbe néztem. A többiek még alszanak de apàék mindig ilyenkor jönnek értem.
- Soviet!! Kellj fel haza kell mennünk. - mondtam. Majd Sovietet magammal húzva mentem ki apàhoz.
- De apa csukd be a szemed! - kiabáltam apàra.
- Na látod kincsem apád mostmár becsukta a szemét. Most aztán nyugodtan öltözhetsz. - mondta anya.
Mire öltözni is kezdtem. De a fejem nem bírtam át húzni a pólón.
- Anya nem bírom levenni! - mondtam. Mire anya lehúzta fejemről fejemről a pólót.
- Túl nagy a fejed. - mondta anya nevetve. Mire csúnyán néztem rá.
- Nem tehetek róla hogy tőled örököltem. - mondtam.
Mire anyára nyújtottam a nyelvem. Mire Soviet el kezdte a hasamat csikizni.
- Hihi S-Soviet hagyd abba! Ne csikizz tovább! - visitotam nevetve.
Mire Soviet hirtelen abba hagyta csikizésem ezért felé fordultam.
- Apukád? - kérdeztem Soviettol kíváncsian. Mivel egy nagyon csúnya bácsi fogott kezére.
- Uhum. - bólogatott Soviet.
- Nagyon csúnya. - mondtam. Majd vissza fordultam anyàhoz öltözni.
- Hol a macis? - kérdezte apa.
Mikor föl emelt a szekrényemhez hogy tudjak pakolni.
- Nazi itt a macid nálam maradt. - mondta Soviet. Majd felém nyújtotta a macijàt.
- Már nem tetszik? Vagy szeretnél cserélni? Van még nyuszim meg teknősöm. - mondtam. Mire Soviet nagy szemeivel rám nézett.
- Tényleg az enyim lehet? - kérdezte döbbenten Soviet.
- Igen. - feleltem. Mire apa le tett és Soviet rögtön arcon is puszilt.
- Köszönöm szépen! - köszönte meg Soviet. Majd vissza futott apukàjàhoz a másik oldalra.
- Papa az enyim! Látod az én macim. - mondta Soviet boldogan.
Mire apa felé nyújtottam karjaimat hogy vegyen újra fel. Az arcomnak nagyon melege lett Soviet puszijàtól és ahol Soviet megpuszilt ott nagyon fura lett az arcom és a pocakom is olyan fura lett.
- Mi a baj angyalom? - kérdezte anya. Majd ölébe ültetett a kocsiba.
- Fáj a pocim. - válaszoltam. Mire anya simogatni kezdte pocakom.
- Miért adtad oda a macid? - kérdezte apa. Majd el indította az autót.
- Mert Soviet a barátom és szomorú volt hogy nekem van macim de neki nincs. - mondtam. Majd anya mellkasának dőltem.
- Kedves fiúnak tűnik. - mondta anya
- Igen az! Olyan nagy Soviet keze mint apànak. Meg mindig meghallgassa a dinó háborús meséimet. - mondtam àsítva. Mire anya hajamra simitott.
- Ugye tudod anya hogy nagyon szeretlek titeket. - mondtam majd le csukodtak szemeim. - Apa majd holnap vihetek sós cukorkát Sovietnek? - kérdeztem halkan. Mire apa arcomra puszilt. Ez most igen?
~•~•~•~•~
Sziasztok huh jó lassan hoztam ezt a részt. Ennek írni fogok majd egy folytatást.
~•~•~•~•~
ESTÁS LEYENDO
Legyen Folytatása? •-•'
De TodoPár részes kis countryhumans történetek CSAK SoviNazit fogok írni. A részek változó hosszúságúak lesznek de próbálom élménydúsra írni a történeteket. Hmm szerintem ennyi UwU. Köszönöm ha el olvasod ezt a könyvem. ♡♡