2

693 12 3
                                    

Sabah kalktım saçımı ve makyajımı her zamankinden daha özenli yaptım.
Çünkü bugün 4 yıllık platonik aşkımı resmen ilk defa bu kadar yakın olucam.
kısacası AĞAĞAĞAĞAĞAĞAAĞĞa
Neyse siyah file çorabımı giydim üstüne okul eteğimi giydim çektim. Çünkü bacaklarımı çok beğeniyorum.
Üstüne okulun beyaz gömleği ve kravatını giydim gömleği eteğinin içine soktum ve hazırım, çıkabilirim. Arabamla gidiyodum sabahları ama bugün sabah tam kapıdan çıktım ne göreyim siyah arabası ve emir önümde
+ben götüreyim mi bugün seni?
Yine küçük bir gülümsemeyle kabul edip arabasına bindim. Arabaya binerken gözleriyle kalçama bacaklarıma ve iri göğüslerime baktı. Hayır yapma okul tuvaletinde kendimle oynamak istemiyorum. Umarım kütüphaneyi değil evi seçer. Ne diyorum ben sadece hazırlık yapmak istedi çocuk. Ben mi iğrencim yoksa o gerçekten... Ahh neyse okula varmak üzereydik ve hiç konuşmadık kadar ki o konuşana kadar +bugün yağmur yağıcak gibi üşütürsün dikkat et.
Beni mi düşündü şimdi yoksa kıskançlık mı yaptı anlamadım ama hoşuma gitti. Okula varmıştık. Çakal sürüsü gibi doluşmuş sarı çiyanlar doluşmuştu bahçeye biz girince hepsinden tiksiniyorum.
Arabadan indik ve teşekkür ettim.
-teşekkür ederim. (:
+rica ederim. Görüşürüz sonra. (:
Dedi ve sınıflarımıza dağıldık. Arabam evde kaldığı için akşam beni o eve bırakıcak sanırım.
Birlikte geldiğimizi duymuş sanırım ceren. Hemen yanıma geldi ve sorgu başlasın...
+kızım benim neden haberim yok bu çocuklar aranda bişey olduğundan ve ne zamandır aranızda bişey var??
-kanka tabii ki dün gece yazdı yani saat geçti yazmayı unuttum. Yeni gelişti olaylar. Ama galiba ben insan hoşlanıyorum...
+b-ben doğru mu duydum ilk aşkın yani allahım bu günleri de gösterdin ya... Ee ne yazdı akşam?
Bende dün gece olan bitenleri anlattım.

Çok uzatmaya gerek yok geceye geçiyorum.

Emir instagram hesabından tişörtsüz fotoğraf paylaşmıştı ve sizce ben şuan ne yapıyorum? Yatağımda göğüslerimi okşuyorum ahh
Daha bakire olduğum için yastığa sürtünüyorum ve yapmayalı baya olmuştu hemen kalktım ve yastığımı altıma koydum. Ata biner gibi binip üstünde yavaşça zıplıyodum vajinamla daireler çiziyodum. Ohh mmhh ahhh çok güzelll
Birden telefondan bildirim sesi geldi.
Bilinmeyen numaradandı.
+90...: selam güzelimm
-sen kimsin ve nerden senin güzelin oluyorum?
+90...: uzatmayacağım. Kimden hoşlandığını söyle sadece çünkü sana iyi bir haberim var. Ama sadece kimden hoşlandığını söylersen.
-kimseden hoşlandığım falan yok şizofren misin?
+90... :ya söylersin ya da ben bulurum.
-bulabilirsen bul o zaman olmayan birisini nasıl bulucaksan.
+90... :neyse söyleyeyim ben yinede emir senden hoşlanıyor. Okulda görüşürüz.
Görüldü attım ve konuşmadan çıktım umarım doğru söylüyodur. Telefonum çaldı arayan emirdi.
+bugün sana gelicektim. Sen yazmayınca ben arayım dedim.
-unutmuşum sen gel istersen şimdi ben müsaitim.

Hayır müsait değilim!
Napıcam ben??!
Hemen oturduğum yerden kalkıp yastıkları yerine koydum. yatağımı topladım. saçımı başımı düzelttim. Azcıkta makyaj belli olmayacak kadar. Kitapları masaya koydum ve bilerek pijamamı değiştirmedim. Pijamamın şortu kısacık ve göğüslerimi çok belli ediyodu. Ve sevdiğim çocuk gelicek tabii ki onu etkilemek için her şeyi yapıcam.
Kapı çaldı bende gidip açtım. Emir gelmiş.
-hoş geldinn
+hoş buldum
-gel içeriye geçelim
+tamam
İçeri giderken parfümümün kokusunu alsın diye saçımı savurarak önünden geçtim.
-ahh gel böyle otur hadi bende sandalye getireyim kendime
Kolumdan tuttu ve şunları söyledi:
+bebeğim gerçekten ders çalışıcağımızı mı sandın? Senden hoşlandığımı farketmedim mi?
Sadece gülümsedim ve ona sarıldım.
+kafamı kaldırıp dudağıma yapıştı. İlk defa bu kadar ıslak öpüşüyodum elleri belimden kalçalarıma kaydı. Bende ona uyum sağlamaya çalışıyodum.
Nefes almak için kafamı çektim
+bende seni çok seviyorum sen kimsenin bilmediği platoniğimdin.
-sende benim ...

Diğer bölüm daha fazla cinsellik ile alakalı olucak votelerseniz çok mutlu olurumm💓

Platonik AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin