5

451 5 1
                                    

Birkaç gün geçti ve emir gelemedi çünkü otobüsü kaçırmış fırsat bu anneside az daha kal demiş. emiri çoook özlüyorum. Onu düşünürken elim göğsüme gitti ve sonra amıma tabii ki sulanmıştı. Yine yastığıma çıktım off yastıklar sopanın arkası kadar zevk vermiyo sopa sert ve kalın. Emirin ki kadar kalın olmasa da. Sopayı sokarken emirin sert ve kalın damarlı sikini düşünüyorum tazikli su emir yalarken ki hazzı tattırıyor duş başlığını yaklaştırınca sanki kafasına bastırıyor gibi...
Sokup çıkartırken kapı çaldı. Oflaya puflaya gidip açtım. Üstümde bornoz vardı. Kapı deliğinden baktım önemliyse açıcaktım. Ceren gelmişti. Açtım içeri geldi.
Bacaklarım ve havlunun üstünden göğüslerim taşmıştı ve cerenin gözü takılmıştı. Üstümü giyeyim dur dedim, içeri gitmek yerine peşime geldi ve kanka git içeri otur istersen dedim.
+yok kanka benden mi utanıyon bi şey anlatıcam.
-yok kanka ne utancam gel anlat.
+senin emirde gitti dimi Benimkide gitti.
(Bu arada söylemeyi unuttum cerenin platonik olduğu çocuk cerene açıldı sevgililer ve cinsel ilişki yaşadılar)
+özledim ya.
-bende özledim.
+ya kanka ben bir şey dicem ama utanıyorum.
-sor kankam utanma ya
+kanka hani bizim erkekler gitti ya mast yapıyosundur sende dimi
-ehh yapıyorum noldu ki
+tek başıma çok sıkıldım. Bir yerde okumuştum arkadaşlar var bizim gibi birlikte mast yapıyolardı...
-ama ceren o nasıl olcak ki ne yapıcaz?
+ya işte fantezilerimizi karıştırıcaz gibi...
Birbirimize yardım edicez.
İşte böyle...

Dedikten sonra havlunun altından amımı ellemeye başladı. Çok garipti.sonra beni yatağa itti havlunun açılmıştı bile ve memelerimi sıkarken aşağı indi ve sonra amıma bir öpücük bıraktı ve yalamaya başladı. İnliyodum.
Aahh cerennn...
Kafasını bastırdım.
Diliyle sikiyodu beni. Dilini sokup çıkarıyodu. Sonra kalltı ve "sıra sende" dedi.
İçeri gidip sopayı getirdim.
+oha! Düşündüğümü yapmayacaksın dimi??
-tamda onu yapıcam.
Cereni soydum. Bembeyaz tenini okşadım sonra hızlıca soktum. Sokup çıkarıyodum. Sırılsıklam olmuştu.
Aklıma çok garip bir şey geldi ve sopanın bir ucunu kendime bir ucunu cerene soktum. Şimdi ikimizin çığlıkları bütün evi sarmıştı. Sopayı çıkardım. Ve bacaklarını açtım sonra kendi bacaklarımı açıp onun amını amıma sürttüm. Zıplamaya başladık. Şap şap diye ses geliyodu.
+ohh kızım mmh sılaa sikin olsa neler olurdu acabaa ahhh ooohh-
- erkekler gelince 4lü yapmalıyız ahh ohhh
+e-evet Ahhh hhh
Ayağa kalkıp parmaklarımı soktum ilk önce birini-
-bakalım kaç parmak sığıcak
Sonra ikinci parmak rahat girdi, üçüncü zorlar diye düşündüm ama bu kız ne yapmış lan agzım kadar amk
Dört parmağımıda sokunca inledi. Daha fazla ittirdim parmaklarımı ve sokup çıkarmaya başladım.
Sonra inip yaladım ağzıma boşaldı sıra bendeydi. Ceren eliyle göğsümü okşarken amımı yalıyadı bende boşaldım. Yorulmuştuk ve yatıp uyuduk.
Kalktığımda cerende yeni uyanıyodu. Kalktı bende ackktın mı diye sordum yemek yaptım makarna falan işte sonra ceren evine gitti yemekte bana çok iyi olduğumu emirin şanslı olduğunu söyledi.


Bu bölüm böyle garip oldu.
İçimden geldi. beğenmişsinizdir umarımm💕💘💝💞

Platonik AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin