Yine sıradan bir okul günüydü ve aşırı sıkıcıydı çünkü benimki gelmemişti. Benimki diye bahsettiğim kişi en yakın arkadaşlarıma bile anlatmadığım platonik aşkım aynı zamanda ilk aşkım. Ve o bunu bilmiyo maalesef. Adı Emir.
Neyse Ceren yani tek arkadaşım "sıla kantine gitmemiz gerekiyo."dedi yorgun olduğumu söyleyince kaş göz etti ve hemen Cenk'in yani cerenin sevdiği çocuğun orda olduğunu anladım.
Derin bir of çekerek kafamı onaylar şekilde salladım. Kantinde emirin arkadaşları bana bakıp gülüyodu ve ağzızlarını okuyabildiğim kadarıyla "yenge" kelimesini çıkardım Cümlelerinden.
OHA
Cerenin işi bitmişti ve cenkle konuşuyodular bence ikiside birbirini seviyo.
Ahh emirim sende beni sevsen ne güzel olurdu...Okul bitmişti bende eve gidiyodum. Bitane çocuk yanıma geldi bizim okuldandı ve emirin sevmediği birisiydi. Bana şunları söyleyip kaçtı:
"Yakın zamanda çıkma teklifi alıcaksın. "
Ciddi miydi?
Neyse eve gittim ve uyumaya çalıştım ama emirin arkadaşlarını dedikleri aklımdan gitmiyodu.
Sabah oldu. Emir gelmiş. Galiba hastalandığı için gelmemiş. Dersler bitmişti bende kütüphaneye inmiştim. Üst raftaki kitabı almaya çalışırken uzun boylu birisi arkamdan elini uzatıp kitabı almama yardım etmişti.bu koku... Bu koku emirin kokusu! Arkamı döndüğümde bana gülerek bakan uzun boylu güzel kokulu sarı saçlı ela gözleriyle emirdi. Ağlamak istiyorum şuan çıldırıcam. Sadece teşekkür ettim. +Teşekkür mü edersin?
Sadece gülümsedim ama elim ayağım titredi resmen. Kısa bir süre sadece bakıştık. Sonra kenara çekilip masama döndüm kitabı okumak için ama olanları düşünmekten okuduğumu anlamadım. sonra kitabı kapatıp eve gitme kararı aldım. Eve gittiğimde bilinmeyen numaradan birisi yazdı.+90... : sıla ben emir numaranı arkadaşından aldım.
*bu kişinin ismini EMİR olarak değiştirdiniz*
Ne diyeceğimi bilmiyorum şuan aşırı panik oldum.
-evet benim sıla bir şey mi soracaktın?
+senin derslerin iyiydi sanırım değil mi? Acaba bana derslerde yardım edebilir misin diye soracaktım.
-tabii ki sana yardım edebilirim. Ne zaman başlayalım. Evde tek yaşiyorum gelebilirsin. Ya da kütüphanede de olur.
+yarın okulda konuşuruz. İyi geceler. (:
-iyi geceler. (:
Umarım bizim eve gelir diye içimden geçirdim ve koltukta uyuya kalmışım.Buralarda yeniyim ve canım sıkıldığı için yazıyorum ama beğenirseniz çok sevinirim. 💕💞💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik Aşkım
Romans+evet bu benim ilkimdi -ne demem gerektiğini bilmiyorum... sadece seni seviyorum +seni istiyorum diyorum sana SENİ İSTİYORUM