05**: Geceler iyi olmasa da sana iyi uykular olsun gözbebeğim.
05**: Sabah uyandığında büyük ihtimalle bu kim, sorusuyla aklın karışacak ve beni engelleyeceksin. Kim olsa engellerdi değil mi? Tacizci gibi görünmek istemiyorum gözünde.
05**: Eğer bana bir lakap takacaksan, beni çok seven ama benim bir türlü göremediğim adam, demeni tercih ederdim.
05**: Seni seviyorum Selis.
05**: Ve bu sevgi sana olacağı gibi bana da zarar veriyor, vermeye de devam edecek.
05**: Aklımı karıştırıyorsun, senin için neler yapabileceğimi öğrendikten sonra, sırf seni görmek istediğimden senin psikoloğuna gidip yalandan rahatsızlıklarla başvurduktan sonra, kötü olan notlarını düzelttikten sonra,
05**: Ben daha neler yapabileceğimin sınırını merak ediyorum bir tanem.
05**: Belki sen buna aşk değil de bir takıntı, saplantı hatta belki de hastalık diyeceksin.
05**: Ama gözbebeğim, sağlıklı ve aklı başında olan hiçbir insan aşk denen kavrama başvurmaz.
05**: Ben de başvurmamıştım.
05**: Seni görene dek.
05**: Her gün geçtiğin sokaktaki kedilere evden mama getirmeni, yılbaşında sosyal hizmetlerde gönüllü danışmanlık yapmana, kızıl saçlarının rüzgarlı havalarda rujuna yapışmasını ve senin çabucak sinirlenip saçlarını toplamanı gördüğümden beri ben hiç iyi hissetmiyorum.
05**: Her gece, her an, her saniye sürekli birini seviyor musun, iyi misin yoksa kötü müsün diye düşünüyorum. Karşına çıkacak cesaret bende yok. Polislerden, özel harekatlarla her an burun buruna olan ben, onlardan gram korkmazken,
05**: Nasıl olur da küçücük bir kız çocuğundan korkuyorum, gözlerine bakmaya çekiniyorum, bilmiyorum.
05**: Daha fazla mesaj atarak seni uyandırmak da isteniyorum, her zaman telefonunu sessizde kullanırsın ama belki bugün almamışsındır. Daha fazla uzatmayacağım, rahatsız ettiysem de özür dilerim ^^
🤍✨
Bu kitapta sadece acılarımı paylaşmak, biraz da olda rahatlamak istedim. Ve sen değerli okuyucum, bu kitapta en çok duyacağın cümleyi ilk ben sana söyleyeyim.
Özür dilerim. Böyle bir yolculukta bana katıldığın için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİS| Texting
Teen Fiction05**: Geceler iyi olmasa da sana iyi uykular olsun gözbebeğim. 05**: Sabah uyandığında büyük ihtimalle bu kim, sorusuyla aklın karışacak ve beni engelleyeceksin. Kim olsa engellerdi değil mi? Tacizci gibi görünmek istemiyorum gözünde. 05**: Eğer ba...