Sis: Gün boyu bekledim.
Sis: Belki sen yazarsın diye.
Sis: Hatta o kadar abarttım ki her mesaj geldiğinde ve o mesajın senden gelmediğini görünce herkesi engelleyip tek seni engellemedim.
Sis: Ama bu kez de siktiğimin bankaları mesaj yollayıp durdu.
Sis: Özür dilerim, küfür ettim. Kapat gözlerini okuma sen orayı. Kaka orası.
Selis: Yorgundum sadece
Selis: Mesaj atmamı beklediğini düşünmedim
Sis: Ben senden gelecek her şeyde heyecanlıyken nasıl bunu düşünmezsin ki? Tamam sustum. Seni darlayan insanları sevmezsin sen, zaten bana hesap vermek zorunda da değilsin.
Sis: Elbette değilsin ben kimim ki.
Sis: Ama o çocuk kimdi? Sırf merakımdan soruyorum.
Selis: Hangisi
Sis: Bu mesajda, yanında birden çok çocuk olduğunu ve sen hangisini sorduğumu mu düşünmemi istiyorsun? Düşünürken kafayı yememi istemezsin.
Selis: Hepsi arkadaşım, okuldan sonra dersteki iddiayı kaybettikleri için bir şeyler ısmarladılar.
Sis: Ve siz de yediniz mi?
Selis: Yemek yenmiyor mu zaten?
Sis: Yemeği değil, küçüğüm. Bu numarayı yediniz mi?
Selis: Ne numarası?
Sis: Sizle yemeğe çıkıp daha fazla vakit geçirebilmek için iddiayı bilerek kaybettiler. Daha akılları başında olmayan ve tek düşünceleri cinsellik olan bir ergen onlar. İçeceklerinize ilaç atmayacakları ne malum?
Selis: Kur kafanda biraz daha
Sis: Ne? Bu şeyler yüzünden kaç tane kızın hayatı mahvoldu, bilmiyor musun?
Selis: E sen varsın, kurtarırsın beni .d
Sis: Buna cüret edecek bir insanoğlu olursa, neden olmasın?
Sis: Yaşayan* bir insanoğlu olacaktı orası. Eklemeyi unutmuşum.
Selis: Cidden hasta olduğunu düşünmeye başlıyorum.
Sis: En başta dediğim gibi, bir tanem.
Sis: Aşk bir hastalık ve sağlıklı bir insanın başına gelmez.
Sis: Ve sen, bugüne dek başıma gelen en güzel hastalıksın.
Görüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİS| Texting
Ficção Adolescente05**: Geceler iyi olmasa da sana iyi uykular olsun gözbebeğim. 05**: Sabah uyandığında büyük ihtimalle bu kim, sorusuyla aklın karışacak ve beni engelleyeceksin. Kim olsa engellerdi değil mi? Tacizci gibi görünmek istemiyorum gözünde. 05**: Eğer ba...