3.Bölüm

18 5 2
                                    

Sis: Korkma.

Sis: Korkmakta haklısın ama sen benden korkarsan, hayattaki tek inancımın benden korkmasına sebep olan her şeyi yok ederim.

Sis: Bu ben olsam bile.

Selis: Hayır, öyle bir saçmalık sakın yapma

Selis: İntihar ya da cinayet her şeye kesin bir çözüm değil

Sis: Haklısın.

Sis: Şimdi ben kalbime bir hançer saplasam ve senin için atmamasını söylesem, o beni dinlemez, atmaya devam eder.

Sis: Seni çok seviyorum gözbebeğim.

Sis: Dilerdim ki seninle saatlerce konuşabileyim fakat uyku saatin geldi. Her gün bu saatlerde odanın ışıkları sönüyor. Seni uykusuzluk içinde bırakmak istemiyorum, yarın sabah yazarım mutlaka ama yazamazsam diye, matematik sınavının iyi geçmesini umuyorum.

Sis: Öğretmeninizin size verdiği fotokopilerden, dokuz ve onuncu testlere bak. Bütün sorular oradan çıkacak. Şık değiştirmemiş ve hepsinin sırası aynı.

Selis: Sen nereden bilebilirsin ki bunu

Sis: Senin hakkında bu kadar şeyi bilmeme şaşırmadın da, bu kadar basit bir şeyi bilmeme mi şaşırdın?

Sis: Öğretmeniniz yakın arkadaşım, aramızda kalsın ama yaptığı her şeyde bana danıştığı için biliyorum.

Sis: Ve hayır, küçük tilki. O beynindeki kuyruklu tilkilere söyle, öğretmeniniz size asla benim kim olduğumu veya soruları kiminle paylaştığını söylemeyecek.

Sis: Şimdi uyu, göz altların morarmasın.

Selis: Ne diyeceğimi bilmiyorum

Selis: Bu yüzden en iyi çözüm susmak

Selis: İyi geceler Sis

Sis: İyi geceler bir tanem.

SİS| Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin