14.Bölüm

7 4 0
                                    

İçeriye matematikçinin girmesini beklerken aniden kapının açılması ve içeriye müdür yardımcısının girmesi bir oldu. Bununla birlikte içerideki ses kesildi ve herkes telefonlarını kaldırdı. Ayağa kalktığımızda kısa bir selamlaşmadan sonra oturmamıza izin verdi.

"Arkadaşlar, öğretmeniniz gelmeden önce bir duyuru yapmak istiyorum." dedi müdür yardımcısı. "Biliyorsunuz ki sınava az bir dönem kaldı, birçoğunuz gerçekten çaba gösterirken bir kısmınız ise hala sınav bilincinde değil. Bu nedenle hepinize ayrı bir öğretmen görevlendirdik. Sınıf öğretmeninizden ayrı bir eğitim koçunuz olacak ve sizi sınava o hazırlayacak. Dün kimlerin olduğu belirlendi. Şimdi okuyayım sizlere."

"Rüzgar Devin," Rüzgar el kaldırdığında yardımcı gözlerini kağıttan çekip ona çevirdi. " Edebiyat Öğretmenimiz Sahra Hocadasın."

"Hayda!.." Rüzgar'ın en sevmediği hocaydı Sahra Hoca. Bir türlü anlaşamazlar ve sürekli derste tartışma yaşarlardı. Kendimi durduramayınca dudaklarımdan bir kahkaha döküldü. Rüzgar kafasını çevirip bana kötü kötü baktığında dudaklarıma bir fermuar çektim.

"Selis Feza." Müdür yardımcısının ismimi okunmasıyla elimi yavaşça havaya kaldırdım. Kağıda baktıktan hemen sonra o duymaktan nefret ettiğim ismi söyledi. "Matematik Öğretmenimiz Aden Kansu ilesin."

O an Rüzgar büyük bir kahkaha attığında kafamı masaya çarpmak istedim. Çattık arkadaş!

SİS| Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin