Ethan szemszöge:
Ma estig maradok a bátyámnál szóval arra gondoltam, hogy áthívom a többieket (Ivy, Neymar és Hakimi). Szóltam Sarahnak és Kyliannek, hogy hozzanak nasit utánna pedig már, csak a többiekre vártunk. Mire mindenki ide ért és leültünk beszélgetni kezdtünk.
-Hoztam piát.- üvöltött fel Hakimi amikor eszébe jutott.
-Iszunk?- kérdezte egyszerre a két lány.
-Oké, de mit szólnátok hozzá, ha felelsz vagy merszeznénk közben?- Nézett ránk boci szemmel.
Az elején minden oké, volt játszottunk pár kört elég laza volt csak, hogy elég sokat ittunk és sokkal durvább lett az egész. Mindenki részeg volt... És volt itt egy kis gond Hakimi nem tudta, hogy Sarah és Kylian, Ivy és Neymar között alakulnak a dolgok...
-Ivy, felelsz vagy mersz?- kérdezte Hakimi.
-Ömmm felelek...- válaszolt Ivy.
-Van barátod?- nyögte ki Hakimi.
-Öhmm hát igazából..- próbálta terelni a szót Ivy.
-VAN!- vágta rá rögtön Neymar.
Ivy vigyorogni kezdett, én valahogy nem lepődtem meg, szerintem mindenki tudta (például Hakimi) Sarah és kylian a kezüket a szájuk elé kapva bámultakk egymásra. Hakimi meg mint egy normális alkoholista semmit sem értett.
-Én jövök.- szólt Hakimi.
-De most voltál.- értetlenkedett Neymar.
-Én jövök és kész.- vágta be a durcát Hakimi.
-Szóval mondjuk legyen... Sarah! Felelsz vagy mersz?- dadogta végig.
-Merek.- válaszolt Sarah félve.
-Ülj Neymar ölébe.- parancsolta Hakimi.
Na igen mindenki részeg volt... Az élen Hakimi, Sarah és Neymar. Sarah odasétált Neymarhoz és az ölébe huppant. Elég durva volt Ivy teljesen kiakadt Neymar pedig simogatni kezdte Saraht.
-Oké én jövök Ivy feküdj le Ethannal.- nyögött párat Sarah.
Erre a mondatra még én is felkaptam a fejem. Ivy pedig csak nézett rám én pedig értettem, hogy ő ezt nem akarja. Hakimi már teljesen kiborult hogy nem csinálják szóval, hogy ne rinyáljon magammal húztam. Bevittem az egyik szobába és bezártam az ajtót.
-Ivy, én tudom, hogy te és Neymár szóval, hogy érted...- védtem meg a kapcsolatukat.
-Oké oké, de Sarah... és, hogy Neymar engedi neki a Bátyádon is láttam, megbántotta a dolog...
Vissza sétáltunk a helyiségbe amikor már mindenki aludt.
(...)
Kylian szemszöge:
-Jó reggelt! Sarah, ébredj.- próbáltam felkelteni Saraht.
-Mi? Mi történt? Hol vagyok?- nézett rám.
-Nem emlékszel semmire??- kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Nem basszus mi történt? Mit csináltam?- ilyedt meg rögtön.
-Röviden annyi, hogy a többiekkel felelsz vagy merszeztünk. Mindenki be volt rugva, de leginkább te, Neymar és Hakimi. Aztán az volt a feladat, hogy ülj Neymar ölébe nyilván megcsináltad és, hogy Ethan és Ivy feküdjenek le.- fújtam ki a levegőt.
-Úr isten mi van basszus sajnálom..- nézett rám.
-Nyugi be voltál rúgva...- nyomtam egy puszit a homlokára.
-És Ivyék????- vonta fel a szemöldökét.
-Hát róluk nem tudok semmit majd megkérdezem Ethant.
Ivy szemszöge:
-Emlékszel mi történt tegnap?- néztem Neymarra.
-Hát nem sok mindenre talán ott az elején...- merengett a gondolataiban.
-Hát jó Sarah az öledbe ült és te simogattad.- akadtam ki.
-Mi? Erre nem is emlékeztem, bocsánat!- motyogta.
-Eléggé bevoltál rúgva.- forgattam a szemem, de megbocsájtottam neki.
-És te kaptál valamilyen feladatot ami kicsit durvább?
-Hááát,igazából lekellett feküdnöm Ethannel-komolyságot láttam a szemében.Látszott rajta hogy nagyon megilyedt,teste megfeszült,szemei kikerekedtek.Egy kicsit ijesztően nézett ki-De nyugi semmit nem csináltunk csak bementünk a szobába és beszélgettünk.-rögtön megnyugodott.
-Szeretlek Ivy!-mondta még mindig komolyan és egy puszit nyomott a homlokomra
-Én is szeretlek Ney!
(...)
Ma Neymaréknak meccsük lesz és mi Sarahval már reggel óta készülődünk.A fiúk már korán reggel elmentek edzésre tehát Sarah átjött hozzánk hogy hát mégse egyedül készülődjünk ha itt laknak előttünk.
-Ivyyy nem találoom a nadrágooom-üvöltött le az egyetlen drága húgocskám
-Abba a külön fiókba van tudod ahol vannak azok a focis cuccok.-kiabáltam vissza neki.
-kösziii-mondta még mindig kiabálva
(...)
A meccs végeztével Sarahék haza mentek ahogy mi is. Davi most Rafaellánál lesz úgyhogy most kettesben maradtunk. Én átöltöztem majd főztem ebédet. Egy hangra kaptam fel a fejem az étel készítése közben, Neymar volt az telefonált valakivel. Amikor benyitottam a szobába rögtön letette a telefont. Na igen itt lett elegem.
-Neymar ki volt az?- kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Senki... Amm csak Rafa.- próbálkozott.
-NEYMAR DA SILVA SANTOS JUNIOR ki volt az?- förmedtem rá.
Ney felállt az ágyról engem kikerülve kiment a szobából és becsapta az ajtót. Hurrá a nagy NEYMAR JUNIOR besértődött. A telefonját az ágyon hagyta. Itt az idő hogy kiderítsük ki volt az. Felkaptam a telefonját ami különös módon fel volt oldva. Megnéztem hogy kikkel beszélt. CAROL. ennyi volt beírva és rá jöttem ki az... Neymar exe.... Hát igen ezt sem gondoltam volna egyébként ő Davi anyukája, még nem találkoztam vele. De nem is ez a lényeg hanem hogy Neymar hazudott. Rögtön utánna indultam.
-Neymar a szobában hagytad a telefont.- fograttam a szemem.
-Köszi.- vette el tőlem a készüléket.
-C-A-R-O-L.- betűztem le neki.
-Hogy mi?- fordult rögtön felém.
-Carol. Vagy nem ő hívott?- "találgattam"
-Te ezt honnan? Megnézted a telefont?- akadt ki.
-Igen, de itt most nem ez a lényeg hanem hogy te hazudtál!- emeltem fel a hangom.
-Jó igen... De nem akartam hogy kiakadj meg gondolom a hátad közepére nem kívánod.- vallotta be.
-Azért elmondhattad volna.- zártam le mert nem akartam veszekedni.
Neymar megcsókolt majd mondta, hogy ma elhozza Davit és lehet Rafat is én bólintottam majd beszéltem Sarahval.
-Ivy, Rafa elhozza Davit.- nézett rám perverz mosollyal.
-Akkor még van egy kis időnk...- húztam magammal a szobába.
YOU ARE READING
Cseresznyés
RomanceA FIFA elnök két lánya Párizsba utazik egy PSG meccsre, majd megismerik Neymart és Mbappet. Neymar és Ivy illetve Mbappe és Sarah között is több lesz mint gondolták. Ha érdekel hogy mi fog történni olvasd tovább! -káromkodás -🔞