10. rész

51 2 0
                                    

A "buli" után haza mentünk és mivel mind a ketten fáradtak voltunk aludni mentünk.


Reggel arra keltem, hogy nincs mellettem  Neymar, majd leszaladtam a konyhához és végig néztem az egész házat de sehol sem volt. És az egyik autója is hiányzott. Szomorúan sétáltam a telefonom felé mert nekem nem mondott semmit hogy hova megy. Amikor a telefonomat a kezembe vettem két értesítésem volt az egyik Sarah volt a másik Ney.

Ney💕:

Ma edzésünk volt bocsi hogy nem szóltam, sietek haza. Szeretlek!!!💕

Írta Neymar, de ma nem is volt edzésük vagyis tegnap Kylian azt mondta hogy nem lesz. Hogy ezt kiderítsem visszahívtam Saraht aki konkrétak a szívleállás szélén van elmondása szerint.

-MIÉRT NEM VETTED FEL!?!?!?! -üvöltött a telefonba.

-Aludtam te hülye. -vászoltam kissé bunkón.

-HOL VAN KYLIAN????- ordított tovább.

-Nem tudom de Neymar is eltűnt. -motyogtam.

-NEKEM AZT IRTA KYLIAN HOGY ELMENTEK VALAMI FOCIS TALÁLKOZÓRA. -sipákolt egyre görcsösebben.

-Nekem Ney azt írta hogy edzésük van. -gondolkoztam.

-MEG FOGNAK CSALNI! -üvöltött sirás közepette az orrát fújva és közbe valami kekszet ehetett.

-Nyugi, biztos nem tennének ilyet. -próbáltam nyugtatni.

-MENJÜNK, MEG KELL TALÁLNUNK ŐKET. -tervelte ki az egészet.

-De azt sem tudjuk hogy hol vannak. -kezdtem kétségbe esni én is.

-Jó akkor az lesz hogy oda megyünk ahol szoktak edzeni, ha ott vannak minden oké. Ha nem akkor megcsalnak és még hazudtak is. -vett vissza a hangerőből.

-Aha ez mind szép és jó, de hogy jutunk oda? -vontam fel a szemöldököm mintha ezt a húgom látta volna.

-Neynek több autója van nem? -próbált célozni.

-Na nem azt biztos nem, te teljesen hülye vagy? Egyrészt nem az enyém és nem vihetem el csak úgy, másrészt pedig jogsim sincs. -akadtam ki.

-Jó akkor vezetek én. - szakadt meg a hívás.

2 perc múva Sarah rontott be a házba.

-Hol van az autó és a kocsikulcs? -toporgott.

-Itt van, de ez nem jó ötlet. -akadályoztam volna meg.

Mire észre vette az autót és a kulcsot kikapva a kezemből a jármű felé kezdett el húzni. Amikor odaértünk az autóhóz engem belökött az ajtón, majd beült a kormányhoz.

-Sarah ez nem jó ötlet nem fog örülni neki Ney hogy elvittük az autót. -kezdtem a hegyi beszédet.

-Nem lehet semmi baj. -próbált nyugtatni.

-Dehogynem még jogsid sincs, és ha összetörjük az autót? -papoltam tovább.

-Van neki még 8 másik ha nem több. -rántotta meg a kormányt.

-Basszus Sarah ez nem vicces. Most majdnem nekimentél egy fának. -követtem az eseményeket.

(...)

-Na itt vagyunk.... Te menj be megnézni, hogy ott vannak-e az edzésen én pedig felhívom őket mégegyszer. -komolyodott el.

-Jólvan. -feleltem majd egy ajtócsapással közöltem hogy még mindig nem volt jó ötlet hogy elhozzuk az autót.

Amikor besétáltam az épületbe a pálya felé vettem az irányt, de útközben Marquinhosal találtam szembe magam.

-Szia Ivy. -köszönt.

-Amm szia, nem tudod hogy hol van Ney és Kylian? -érdeklődtem egyre idegesebben.

-Ramos mondta hogy ma nem jönnek. -gondolkozott.

-Okés azért köszi. -szomorodtam el.

-Minden oké? -kérdezett.

-Aha csak nem mondták hogy hova mennek és most Sarahval őket keressük.

-Sajnálom, ha látom őket szólok. -majd az öltöző felé viharzott.

Futottam vissza az autó felé mert tudom hogy Sarah képes lenne otthagyni és nélkülem keresni a fiúkat. Gyorsan bepattantam mellé becsuktam az ajtót.

-Na? -szólt.

-Marquinhos mondta hogy nem voltak edzésen, de ha megtud valamit szól. -válaszoltam.

-Én felhívtam őket Bappe felvette és annyit mondott hogy most nem ér rá. -kezdett sírni Sarah.

-Hív Neymar. -szakítottam meg a szomorkodását.

-Szia Ivy hol vagytok? Most értünk haza.

Miután végigmondta kegyetlenül kinyomtam és a húgom felé fordultam.7


Sarah  szemszöge:

-NAAA??? -ölt meg a kíváncsiság.

-Otthon vannak... -nyőgte ki.

-MI???? -dühöngtem, majd elindultunk.

-Ezt nem hiszem el mi lehet nekik ilyen fontos? És nem is szóltak. Edzésen nem voltak, Ethan és Rafa nem tudott semmit. Most meg a semmiből feltűnnek. -ordítottam Ivy fülébe.

Ez a kissebb dühzavarom elléggé elvonta a figyelmemet és mielőtt Ivy reakcióját láttam volna egy sikítást és egy nagy csattanást hallottunk majd minden elsötétedett...


Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Mar 11, 2023 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

CseresznyésWo Geschichten leben. Entdecke jetzt